Alla inlägg den 23 maj 2008

Av mikaela - 23 maj 2008 18:26

nu är det fredag, äntligen? ja det tycker jag faktiskt.

skönt med helg efter en veckas jobb. inte riktigt van

än så. och skönast av allt är nog att jag inte har ngt

dunderviktigt inplanerat så jag tänkte ta helgen som den

kommer. otroligt skönt. ska iaf träna på söndag och färga

håret imorgon. sara sa igår att hon höll på kräkas då hon

tittade på min utväxt. och det vill jag ju inte att hon ska.

annars så händer det nog inte så förfärligt mkt.


ikväll ska jag iaf vara med emil och se film och ha en

myskväll. riktig myskväll. vi har myskvällar varje dag,

men inte som på helgerna. då är dom extra mysig.

behöver inte få paniken att klockan rinner iväg och man

börjar räkna timmarna man får sova innan man ska upp.

hur som helst, låter som jag inte gör annat än ser på film,

är med emil osv. men det gör jag faktiskt, i mån av tid ;) höh.


kan ju ta och berätta att jag är en mördare också, idag

då jag var på väg hem från ljustorp så åker jag i min lilla

värld, som vanligt. håller hastigheten osv, och viiips säger

det bara så dyker en fågel upp mitt på rutan. rädd som

attsingen blev jag. den for över bilen och jag trodde den

skulle lyfta efter att den landat på marken, men icke.

tror det blev en rejäl smäll i asfalten, och jag hade ingen

tanke på att stanna och ta bort den från vägen heller,

nej jag fortsätter köra och mitt dåliga samvete växer fram

fortare än fortast. och nu är den nog så tillplattad så det

är ännumer mitt fel att den är dööd. och ingen hederlig

begravning fick den heller. dumma mig. men sånt är livet.

kan ju för tusan inte veta att den fågeln skulle dyka upp

där precis då jag kör förbi. hoppas den förstår att det inte 

var meningen. men den ska iaf veta att jag sitter här med 

dåligt samvete. hua. inte roligt sånt där. lite töntig kanske

jag är men, höh. aja så ligger det till iaf. och, anteckna gärna

detta i era papper så ni inte glömmer bort det. haha


nu ska jag verkligen sluta prata strunt och gå och göra ngt

vettigt, och duscha är ju en bra grej!

 ha en trevlig fredagskväll gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards