Alla inlägg den 16 maj 2008

Av mikaela - 16 maj 2008 21:44

dagen har rullat på i sin egen takt idag. och nu sitter jag bara

och väntar på att emil ska komma hem så ska jag åka dit.

blir till att se på hockeyn och mysa ikväll bara. får se hur länge

ögonlocken tillåter en att vara uppe idag.


imorgon ska vi egentligen jobba på bogrundet, har sagt att jag

ska vara där i iallafall 2timmar, men får se hur det blir med det.

känns som om jag skulle behöva hjälpa till hemma också innan

alla kommer. ska ju fira min födelsedag imorgon för er som inte

visste det. höh. fyller inte förens på onsdag men eftersom det

är så svårt att tajma in allt så blev det bäst imorgon. hoppas

på att det blir bra väder så man kan vara ute!

blir till att äta och dricka gott, mmh! 


nu ska jag hoppa in i duschen en sväng innan det bär av till babe.

hejhopp.


är sjukt lee på allt gnäll och tjat. bortbortbort. vill inte höra mer.

drar ner på ens humör så himla mkt, måste försöka att koppla bort

all skit nu. ja det ska jag, hö.

Av mikaela - 16 maj 2008 12:03

efter matchen igår var det vi som stog som segrare. WIHO.

vann med 5-2. mer än så behöver jag nog inte berätta.

var väl hemma kring 11 snåret, åkte då hem till mig och hämtade

upp baby som var där, åkte hem till han och somnade typ på

en gång.


imorse så åkte emil till skolan lite senare så han var väl där

vid nio, och jag åkte då hem. satte mig här ett tag och

efter en stund fick jag ett samtal från ljustorps skola.

blev först lite överraskad för jag tänkte; vad vill dom mig?

men efter ett tag så kom jag ju på att jag sökt ett vikariat där.

haha, så halv 11 var jag där för att kika in lokalen och barnen jag

ska vara med, 5-6 st 5åringar. så det blir nog kanon. börjar på

måndag och ska va där iaf fram till midsommar. sen får vi väl

se vad som händer. äntligen nånting possitivt i mitt liv! HöHö.

inte för att allt annat är skit men, haha. aja ni kanske fattar.


jaja, idag kommer bror hem, exakt om 57minuter landar han på

midlanda. ÄNTLIGEN säger jag bara. hua vilken saknad man kan

ha efter sitt eget syskon. hur som helst ska det bli hur skönt

som helst att ha han hemma här i nån dag. annars idag så ska jag

nog ut till söråker och fira hannah som fyller 17 på söndag.

inte riktigt hundra på om det blir det än, men vi får se vad som

händer :).


blir lite besviken på alla er som läser att ni inte kunde

kommentera lite ;p. höh. aja, skit samma.

lite fegisar tycker jag nog allt att ni är. men nu lämnar vi det

och går vidare med våra liv. haha.


nu ska jag kila iaf.

kankse hörs senare, vem vet..

Ovido - Quiz & Flashcards