Alla inlägg den 19 maj 2008

Av mikaela - 19 maj 2008 15:00

dag ett avklarad på ljustorps skola. det blev en lugn dag.

verkligen lugn. två barn och tre personal. hö. skönt med

en mjukstart iaf.


igår var jag, emil och jennifer på ikea och köpte en massa

flyttahemmifrångrejjer. helt sjukt vad roligt det är. emil surra

ngt i att vi ska iväg en sväng sen också. får se vad som händer.

har faktiskt inte sådär dundermycket grejer kvar att köpa skulle

jag tro. elr det lär väl dyka upp då man väl står där i lägenheten.

vi har iaf suttit och kikat i ikeakatalogen och skrivit upp det vi

behöver så vi har lite koll. det som är kvar är väl typ gardiner, mattor,

tavlor och sånt som man vill köpa då man har lägenheten så man

passar in allt. längtar så otroligt mkt vill jag lova.

hur som helst, annars idag så blir det träning,

och därefter hem till emil skulle jag chansa på.


nu ska jag gå och se om det finns nånting att stoppa i magen.

jag återkommer nog.

Ovido - Quiz & Flashcards