Alla inlägg den 5 maj 2008

Av mikaela - 5 maj 2008 21:11

nu är man nyduschad och klaar. härligt. och emil är

på väg med bussen hem så ska bara packa ihop lite grejjer

så det bara är att åka och hämta upp han sen. träningen

gick väl sådääär. var lungt med magen faktiskt. synd bara

att det är en del grejer som ska behöva dyka upp och göra

så man får ont i magen och dåligt samvete. usch och fy.

aja det löser väl sig, på ett elr annat sätt. kan inte göra så

mkt mer än så här. slutpratat om det. imorgon är det en

ny dag, en ny dag med nya möjligheter. det är väl så det

heter?


nu ska jag kila iväg, hörs imorgon mina bloggläsare.


emil är det bästa som finns, puss på diiig!

Av mikaela - 5 maj 2008 17:18

wopiidoo. helgen har varit kaaanon. lugn och mysig. och nu

är det återigen måndag. har varit med emil hela dagen, sett till

dom 5 små nyfödda kattungarna som sotis kläckte ur sig igår.

dundersöta kommer dom iaf att bli. dagen har gått fooort tycker

jag, ska strax äta lite middag, sen är det dags för träning.

får väl se hur mkt jag klarar av. ont i magen som attsingen.

det visar nog sig. sen efter träningen ska jag bara hem och duscha

sen till emil igen. goosisen min. var ju och åt på kina igår också.

viktigt att berätta. iaf så var det huuuur gott som helst, älskaaa!


nu ska jag sluta prata strunt och göra mig redo för middag!!!

återkommer kankse med en rad lite senare.

tjohlahopp

Ovido - Quiz & Flashcards