Alla inlägg den 10 maj 2008

Av mikaela - 10 maj 2008 19:01

har varit och jobbat på bogrundet idag i 4timmar med laget, vilket

resulterade i en fiiiiiiiiiin linnesbränna. ser rent ut sagt förjävligt ut.

hade man vetat att det skulle ta sådär mkt så hade jag nog tagit

på mig bikinin. haha. aja. nu är iaf emil här, vet inte riktigt vad vi

ska hitta på för ngt. kankse drar och kikar lite på crusingen, vad

vet man, haha. aja det ordnar sig. emil surra ngt om att lars skulle

va med oss också, hoppas amanda hänger på då. så jag slipper vara

med i deras diskusioner hela tin :P. ibland så pratar dom om helt

sjukt tråkiga grejer, hehe närå. hah.


ska iaf åka och käka middag hos lidins nu, kött, mmh!

och med det avslutar jag detta inlägg.

ha en trevlig, mysig och varm lördagskväll, det ska jag iaf ha!

Ovido - Quiz & Flashcards