Alla inlägg den 22 maj 2008

Av mikaela - 22 maj 2008 21:35

hade inte tänkt skriva ngt idag, men sen när jag såg

min besöksstatistik tänkte jag att jag inte kunde svika

er. fan man kan nästan tro att folk är desperata elr ngt.

hah så intressant är inte mitt liv. näerå, ska kankse inte

klaga, är ju roligt att ni läser. haha.


har iaf jobbat och spelat match idag. jobbet gick bra.

jobbade över i 2timmar även fast jag ville åka hem eftersom

barnen varit sjögröna idag. menmen, det är ju så det ska

vara. åkte hem en snabbis efter jobbet, åt och stack

iväg på match. mötte söråker och gick därifrån som vinnare.

4-0 blev det. nu har jag precis duschat och ska åka till

älskligen min. ja, orkar inte dra upp nå mer, ioförsig så

hare väl inte hänt så mkt mer. höhö.


nu ska jag iväg så vi hörs imorgon!

sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards