Alla inlägg under november 2007

Av mikaela - 29 november 2007 09:58

sitter här och har lite ångest inför dagens planering. har nämligen världens träningsvärk efter gårdagens träningspass. och det är ju inte bara på ett ställe utan hela kroppen, ja jag vet inte riktigt hur jag ska klara av det här, men det ska nog gå bra. hade ju bestämt mig för att jag skulle ut och gå/springa efter att jag kommit hem igår, men jag var alldeles för trött för det. blev en dusch sen tv:n tills emil kom. elr ja, vi fortsatte ju titta på tv:n, men jag somnade eftersom emil ville se ngt debattprogram. när klockan börjar bli sent, mörkt ute och man ska se ett debattprogram kan det inte sluta bättre än med att man slår igen ögonlocken. även fast det kan vara intressant ibland.


hur som helst, idag blir det jobb. hur nu jag ska klara det.. haha. sen så efter det är min dag nog sluuut. så det blir sova.


tjohejs

Av mikaela - 28 november 2007 16:21

det här blir mitt tredje inlägg för dagen, vilken tycker jag visar hur tråkigt jag har haft det idag. har varit duktig och städat, men har inte hunnit med mitt rum än, vilken jag förmodligen ska ta tag i snart. senare idag så ska jag följa med johanna och träna ett aerobicpass, kommer ju missa träningen imorgon eftersom det är hockey så det är väl bra om jag rör på mig idag ist.


efter det vet jag inte riktigt vad det blir, tv;n i väntan på att emil slutar blir det nog.  



Av mikaela - 28 november 2007 13:11

hittade den här otroligt snygga bilden förut. haha.

snyggaste minen står jag nog för..


Av mikaela - 28 november 2007 11:05

en vecka sedan sist, har nästan saknat min lilla blogg lite.

och denna gång är det så att jag verkligen inte haft tid, tänk er mikaela har inte haft tid. då är det illa.. hua..


men nu bara för att jag sätter mig ner och ska skriva ngt så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. haha.


så,

tjoheeeej!

Av mikaela - 22 november 2007 23:13

ja, han är det bästa jag vet!

love him.

Av mikaela - 21 november 2007 18:24

en sak är säker, munsår kan göra ont!!

ahhhhhh..


och just ja, till och med jag kan vara normal ibland..

Av mikaela - 21 november 2007 10:43

har nu färgat mitt hår, blev ljust, även lite gult så det ska fixas till snart. har kvar mitt mörka parti också. yeahyeah. efter att ha varit och gjort det åkte jag hem en snabbis, slängde i mig mat och for sedan upp till hockeyn. jobbade mig igenom dom timmarna. åkte sen hem till emil och sov. så det var min dag igår.


jag vet inte riktigt vad det är som händer med kroppen,

känns som om att den inte hänger med riktigt.

känner mig helt off ibland.

så förlåt, det är inte min mening, men det bara blir så ändå.

vet inte riktigt hur jag ska göra för att hjärna, hjärta och kropp ska komma in i samma rytm.  

jagvill, jagvill, jag vill.

Av mikaela - 20 november 2007 10:06

en liten dålig bloggare har jag nog allt blivit. vet inte riktigt vad jag ska skriva.


tränade igår iaf, gick väl inte allt för bra. har fått börjat spela back nu dom sista träningarna, fattar ingenting ja, hah. man kan ju hoppas att det inte blir nån långvarig tid där.

och idag så ska jag äntligen färga och klippa mitt hår, haha jag kan ju inte gå runt och se ut så här längre. jag håller tummarna på att det inte ska bli grönt elr ngt! efter det blir det jobb på hockeyn.


dagens humör; trött men ändå glad! :)

Ovido - Quiz & Flashcards