Alla inlägg den 4 november 2007

Av mikaela - 4 november 2007 18:46

ändrade planer, som om det vore oväntat, haha. blir hemmabio ist för riktig bio.

ska skjutsa in sara till stan nu strax.. och efter det blir det film&mys.


säger bara; OH NO

.

Av mikaela - 4 november 2007 16:42

jag tycker att det är lite jobbigt, det dära.. du vet..

man vet inte riktigt hur man ska göra. ibland blir man så nere av allt så man önskar att man vore någon annan, elr på något annat ställe. man kan inte riktigt sätt fingret på vad det är, men man vill ändå få fram nånting som leder till något bra.. jag vet inte jag, säkert ingen som förstår vad jag surrar i, och det bryr jag mig faktiskt inte om heller. jag är ju som jag är jag också, typ som ingen annan. krångliga tankar och konstiga ageranden (elr hur det stavas elr uttrycks), det står jag för. men så är jag. "fröken svår".


hur som helst, ikväll blir det bio med emil. vet inte riktigt vad vi ska se men det lutar mot en thriller/rysare. efter det blir det nog bara sängen som gäller. men innan bion ska jag hinna baka lite bullar med mammsi. har förövrigt hjälpt mamma och pappa att rensa deras garderob.. gud, nu kan man tillochmed vara där inne utan att ramla kring alla kläder osv. har skänkt kläder till afrika också, så där var min goda gärning idag! elr ja, jag skänkte bort mamma och pappas kläder, haha. men jag tycker att det räknas som min goda gärning.


nu skulle jag kunna skriva hur långt som helst bara för att jag har så himla tråkigt, bara jag och sara hemma just nu och sara duschar så jag är ensaaaam :( haha. men inte dör jag för det heller. nu ska ni slippa mitt tjat om ingenting.


tjohopp!

Av mikaela - 4 november 2007 10:53

sitter nu här igen. har nyss kommit hem från emil. han skulle iväg och jobba så jag åkte hem i samma veva..


igår så fyllde ju som sagt jocke år. var där och firade han, åt en MASSA gosaker så man höll på att spricka. höh. dumt nog så blir det alltid så.. efter det så åkte vi hem och åt middag på det, trodde inte jag skulle få i mig nån mat, men det fick jag vill jag lova. mumsigt. och väl efter middan så åkte jag och sara upp till ishallen, såg lite hockey osv. trevligttrevligt.

sen så gick jag till sörberge till emil, lars&amanda.. dom satt och såg en rysare och jag kom mitt i filmen, typiskt. fattade ingenting, men ändå blev jag rädd. haha.

det blev en lååååångprommenad igårkväll också. mysisen min. hade grisont i magen när vi kom fram.. hatar att ha ont i magen..


menmen.. idag blir det bio iaf, eftersom det inte blev det i fredags, (som vanligt då vi bestämmt det). då blev det hemmamys ist. lika bra det. hih.

annars får jag seee.


heeejdå.


Ovido - Quiz & Flashcards