Alla inlägg den 13 november 2007

Av mikaela - 13 november 2007 23:19

blir tokig, sitter och väntar på att PB ska komma ut med sitt 8:e avsnitt med svensk text, inte för att det gör ngt om det inte är textat, men ändå.

nu finns det bara med norska.. vi vill ju verkligen seeeeeeeeeeeeeeee.


går ju snart upp i taket på allt väntande..


Av mikaela - 13 november 2007 22:30

har nu varit på vår lilla avslutning. gick rätt fort, sen tog med mig sara och for upp till kovland för att se lite hockey, såg bara tredje perioden men ändå. bättre än inget alls. och nu är vi hemma hos emil. han håller på med ngt spel så jag passar på att blogga lite! inte för att jag har så mkt att skriva, men ändå. haha.


plus att jag har en förmåga att börja skratta då man verkligen inte ska skratta, så typiskt att jag nätt och jämt kunde hålla mig då roger skulle prata lite. jag är ju såå dum. blir tokig på mig själv. och när man väl sitter där väntar man bara på att få en anledning till att skratta så kommer det aldrig ngt att skratta åt, så man får sitta där och skämmas! haha. jaja.


nu ska jag gå och pussa lite på min älskling!

puss&godnatt!

Av mikaela - 13 november 2007 15:12

idag är jag en trött människa. orkar inte göra ngt.

men hur som helst har jag varit inne i stan med anna, köpte presenter till roger&fredrik. har ju avslutning ikväll. hoppas dom blir glada över det dom får :). gick och åt en supergod sallad på charm också, mummsigt värre.


nu är jag hemma, ska väl invänta middagen, sen upp till korpstugan för avslutning. avslutning så här precis en vecka efter att vi börjat träna igen. hade träning igår, löpning innan osv. känns som om att man förhoppningsvis kommer kunna springa sverige runt utan att stanna efter det här är färdigt. inte för att det kanske va speciellt jobbigt igår, men jag väntar mig värre löpningar.

får se om jag hinner åka och kolla på emils match efter avslutningen också.


sorry, is all that you can't say

Ovido - Quiz & Flashcards