Alla inlägg under juli 2008

Av mikaela - 28 juli 2008 21:31

nyss duschat och grejat. nu är det sängen och mys med emil

som väntar innan john blund kommer på ett besök igen.

träningen gick bajs. går inte med ljumskarna. ska vila nu veckan

ut och se hur det går. kanske skulle springa lite grann bara.

den som lever får se.


natti,


puss på dig, e!

Av mikaela - 28 juli 2008 17:08

nu är måndagens jobb över.

jag är trött och behöver sömn, därför väntar kudden på mig just nu.

ska be emil ge mig lite massage också, så kommer jag

må ännubättre då jag ska utöva ett träningspass fotboll.


det var nog allt.

/ m ikaelaaa'

Av mikaela - 27 juli 2008 18:05

helgen börjar återigen lida mot sitt slut. trött som ett

djur är jag just nu, och om en timme väntas träning. KUL.

igår blev det en trevlig kräftskiva. mummsigt värre vart

det. och idag har jag nätt och jämt rört en fena känns

det som.


har inte så mycket att skriva om just nu så jag ska istället

försöka slita emil från rockband, elr så spelar jag lite jag också.

det visar sig vad det blir för ngt. därmed tackar jag för mig.

- tack.

/ m ikaelaaa'

Av mikaela - 26 juli 2008 17:18

nästan nyss kommit hem från norrlands hawai som det

kallas. känns ju som om man vore utomlands nästan.

riktigt mysigt var det iaf. var lite kallt i vattnet bara.

emil skyllde på amanda så han kunde bada i poolen. hah.

sötnöten. hur som helst, nu har vi duschat och ska bara

göra oss klar och åka hem till emil där det väntas kräftskiva.

mumsigt värre!


nu måste jag lägga i en högre växel så vi kommer dit nån gång,

hejsvejs.

/ m ikaelaaa'

Av mikaela - 26 juli 2008 09:20

nu blire tranviken, kanonväder ju :-).

man blir ju så glad av fint väder!

helt sjukt. återkommer senare.

 / m ikaleaaa'


du gör mig lycklig.

Av mikaela - 25 juli 2008 21:14

hur som helst så älskar jag min älskling' 

Av mikaela - 25 juli 2008 20:38

gud vilken bra dag det varit, fram till klockan 14.

solen stekte på som bara den, wook till lunch, glass

till fikat. kan det bli bättre?
allt var bra fram tills klockan 2.
sen gick det bara utför. nu vet vi inte om

det blir någon flytt. roligt va?! blir så besviken på

hur man kan göra. vilket sätt man kan ha mot andra.

allt var bestämt och klart och sedan får andra komma

och kolla på lägenheten fast den är SÅLD! vi får väl se

hur det löser sig. dålig stil iaf. väldigt dålig stil.

uscha vad det där förstörde min dag totalt!


nog om det. blev en liten shoppingrunda idag. tröstshopping.

införskaffade mig ett par nya solglasögon, shorts

och ett par trosor. supersöta var dom. var tänkt att vi

skulle hitta nått fint och ha på oss på brors fest men

det gjorde vi såklart inte. när man väl ska ha ngt så hittar

man det inte. hittar bara massa annat skrot.


ikväll händer inget alls, emil införskaffade sig "rockband" så nu

håller han, jennifer och hampe på med det och jag

sitter här och slöar. tänkte nog gå och kika på en film

elr ngt liknande eftersom dom lär hålla på hela kvällen med

att spela.


kanske blir en rad elr två lite senare om det inte händer

någe roligt. vilket jag icke tror att det gör. om inte annat

lär jag somna. hah.

ha en trevlig fredagskväll gott folk!

/ m ikaelaaa'


Av mikaela - 24 juli 2008 21:20

idag så har vi varit och införskaffat oss en micro och lite

handdukar. hih. så himlarns roligt att handla sånna saker.

så snart har vi allt klart. det mesta har vi ju redan. ute efter

en fin soffa bara. typ det enda som är kvar att köpa skulle

jag tro. jaja. det är ju en månad kvar så vi hinner nog

fixa det också.


jobbet idag gick bra, asvarmt och skönt. synd bara att den

mesta färgen sätter sig på ryggen, haha! även att tidningen

var där och skulle göra ett repotage så nu lär man väl dyka

upp på en bild i tidningen också. hon tog rätt många så man

kan ju hoppas att man inte är med på någon. jag och frida

fick oss iaf ett gott skratt där ett tag! "ja ni har ju iaf roligt på jobbet".

imorgon sägs det ska bli ännuvarmare?! det hoppas jag

på iaf. ska försöka få färgen att fastna på framsidan också då

hade jag tänkt.


nu ska vi tydligen hem till emil för att hämta lite grejer,

så det är nog dags att avsluta inlägget för den här gången.

vi hörs nog imorgon ist.

sleep tight!

/ m ikaelaaa'


lite bildtorka har det varit ett tag nu så jag bjuder på två

sedan gatufesten! hejja!


tre utav dom bästa pojksen som finns,

emil på förstaplatsen såklart ;-).


 

och här kommer amanda och jag då :-).

Ovido - Quiz & Flashcards