Alla inlägg den 4 juli 2008

Av mikaela - 4 juli 2008 14:58

klockan slår strax tre och jag måste hoppa in i duschen

för att börja göra mig klaar. känner att stressen sakta

börjar närma sig. har precis kommit hem från en promenad

med emil. gick från mig till honom, men vi va så lat

så vi tog bilen tillbaka, höh. skavsår överallt på fötterna

har jag också införskaffat. roligt. undrar vad man ska

ha för skor som gör så att fötterna tål kvällens bravader.

det ordnar väl sig, hoppas jag.


nej nu måste jag gååå.

och lägger in en bild på håret nu också, men bara

för jessica, så ni andra kan ju blunda elr ngt :p höh.


jaja, vi ses ju kanske ikväll!

/ m ikaelaaa'


så häär blev det. syns kankse lite dåligt

men det är ju en bild iaf! hih.

Av mikaela - 4 juli 2008 10:50

måste väl ta och be om ursäkt för jag inte skrev

när jag sa att jag skulle göra det så, förlåt.

sidan vägrade ju att fungera för mig. nu är det sagt iaf.


blir tredagars på gf. igår var det rätt trevligt.

var meningen att det skulle bli rätt lungt men det

slutar ju likadant som alltid. ja ni vet väl själva.

träffade mkt folk som man inte sett röken av

på tusen år känns det som, så det är alltid roligt.

ikväll/eftermiddag blir det iaf förfest hemma hos

vikkepikke på söder. TREVLANS säger jag bara.

blir lite grillning osv. kameran ska få följa med på

en fartfylld fredagskväll också. får väl se hur mkt

som knäpps.


just ja, har glömt och berättat att mitt hår blev

GRÅTT, hih. men det var ju också det som var meningen.
ser väl ut som en gammkärring nu men

vad gör det om hundra år? nej just det, INGENTING.

är nööjd iaf så, tack sis! kanske lägger ut en bild

på håret lite senare. men bara kanske. hööhhh.

nu ska jag gå och väcka min sovande prins <3!

vi ses i dimman ikväll va?

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards