Alla inlägg under februari 2008

Av mikaela - 29 februari 2008 18:34

åååh! blir tokig, när jag ska trycka på "spara inlägg" så trycker jag helt fel så allt bara försvinner, blir TOKIG. och jag är inte på humör för att skriva om allt.. sorry.


ikväll blir det mys hemma hos baby iaf!

återkommer en annan gång.


match imorgon med, ska spela med min täppta näsa ja. får väl se hur det går. hoppas bara det släppt lite iaf.

Av mikaela - 28 februari 2008 20:53

så jävla grym!

Av mikaela - 28 februari 2008 14:15

bland det jobbigaste som finns är när man kliver upp tidigt på morgonen, man är sådär måttligt trött, det blir kallt när man ta av sig täcket och man måste bara kliva upp ist för att ligga kvar hos någon som är så varm och gosig. tycker det är så frustrerande.. hah. hur som helst så kom jag upp imorse, var på jobbet 06.50 nån gång. sovit dåligt inatt, vaknat med spränghuvudvärk osv.. menmen. dan har väl rullat på i sin egen takt idag. känner mig ännu mer hängig idag. men jag kan inte missa nå jobb. kaninte, kaninte.


ska väl snart börja göra mig klar för nästa jobb. hockeydags. känner mig inte sådär superpeppad, men får ta och rycka upp mig när jag väl är där.

ingen torres har kommit tillbaka än, börjar bli lite orolig nu för vad som kan ha hänt henne..


hörs sen elr ngt!

hejsvejs.



Av mikaela - 27 februari 2008 18:57

onsdag idag. vilket innebär att det bara är två dagar kvar på mitt vikariejobb. hua. tiden går så fort. sen är man arbetslös igen. trååk. vill jobba, vill tjäna pengar så man kan flytta nån gång. längtar verkligen. imorgon ska jag börja 7 ist för 9, blir bra det, få två extra timmar. sen så imorgon är det hockey igen. lär väl bli lika mycket folk då som matchen innan. blev lite svettigt om pannan där ett tag, hah.


ingen träning för min del ikväll, har ont i halsen och känner mig mest hängig.. trött och ja vet inte vad.. skulle kunna lägga mig nu och sova till 11 imorgon. var iaf och hämtade mamma och sara på tågstationen för en stund sen, så nu är dom hemma igen. (slipper agera mamma nu). men en som inte är hemma är våran lilla tös torres. hon har tagit sig en rejäl promenad hon. hoppas hon kommer tillbaka snart.


annars ikväll blir det lungt, ska ta mig en dusch, måla naglarna osv. vänta på att emil ska komma från sin träning också. och undra ja om det går nå bra på tv ikväll? lär väl somna på en gång men ändå..


ska gå ut och kika efter torres nu iaf.

hejdå.  


messi saknar sin torres.

Av mikaela - 26 februari 2008 20:34

förlåt mig, men idag finns ingen ork elr inspiration för att skriva.. har varit en för trött dag för det.. återkommer kankse imorgon.


lite onödigt kanske att skriva det men, känns ändå bra att få det sagt. hah.

Av mikaela - 26 februari 2008 14:43

Du kanske sa nånting som ingen alls förstod
Och som du ångrade men som du ändå sa
Du kanske gick ett steg för långt för dom försoffade
Så att dom inte såg att det var bra

Du ville ändra på dig själv och på din värld
Men fick då ofrivilligt se att den var seg
Livet är en dans på rosor
Men det är en dans med svåra steg

Du ville visa att du fanns och att du levde
Och att inte allt var lika dött som dom
Du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
Och att det gick att göra om

Du ville bara hjälpa till och vara snäll
Mot som som praktiskt taget ingenting förstår
Du ville bara göra gott och ändå fick du namnet Fröken svår

Och du fick höra utav vänner och bekanta
Att "Nu tar vi allt, för allting här är vårt"!
Dom sa att framtiden var ljus
Nu har dom bil och mat och hus
Dom sa att ingenting var svårt
Och du fick höra att livet var en dans på rosor
Och det blev en dans som stack dig hårt...

Av mikaela - 25 februari 2008 22:39


    

 ville bara säga att emil är den mest underbara människa som finns på hela jorden! jag älskar honom mer än allt annat. och nu sitter jag bara och väntar på att han ska komma hem så jag får pussa ner honom, hih.


puss&godnatt..


Av mikaela - 25 februari 2008 18:17

har precis kommit hem från darling, var där och hälsade på en sväng. kikar på hur det blir när dom håller på att renovera, blir finfint. och snart är det träningsdags. och kan ni gissa hur jag laddat upp den med?! jo, JORDGUBBSPAJ! haha, smart av mig, kommer säkert få ont i magen. men jag får väl skylla mig själv lite..


nej nu ska jag packa och byta om innan ännis kommer!

tjohejs.



ps, min älskling är den bäästa!

ds..



Ovido - Quiz & Flashcards