Alla inlägg under september 2007

Av mikaela - 30 september 2007 13:20

har nyss varit en sväng på stan och birsta, skulle (reklamera elr hur det stavas) mina nya skor. dom gick sönder i fodret efter första dan. men det var ju såklart stängt på söndagar. ska åka dit imorgon ist tro jag.

efter att ha varit där så åkte vi på birsta city en sväng, mamma skulle köpa en ny jacka, och det slutade med att jag också fick en :) hih.

och efter att ha varit där åkte vi på ica maxi och handlade lite.


nu är jag då hemma, men bara en liten stund, ska åka på ikea igen. men nu med isabell, haha. det är ett jäkla flaxande på mig. höh. ska nog ta och köpa mig lite nya kläder och smycken tro jag. får se vad jag hittar för ngt :).


får inte tag på ännis heller.. vägrar svara.. hehe. men jag får väl ta och försöka igen!


ikväll blir det iaf mys med älsklingen efter att han slutat jobba, förhoppningsvis en prommis med anna också!


nu-fika med mammsi&pappsi!

hejdåå!



Av mikaela - 29 september 2007 21:13

när man känner sig som mest ensam, då finns du där för mig.

som en ängel får du mig att le, finns inga ord i världen som kan beskriva hur mkt du betyder för mig.


för en stund känns allt bra, men strax därpå väntar verkligheten.


sitter nu och myser med lillebror, mamma och pappa dyker väl snart upp efter deras tripp till åland. dom har tackat av div4:as tränare och ledare. så föräldrarna åkte tillsammans dit. sitter också och funderar på vad man ska lägga ner energin på, orkar man med hur mkt som helst?. det tro inte jag iaf.

väntar på att emil ska komma med. lär nog få vänta någon timme till.. klockan är ju trots allt bara nio. full lär han också vara. hade ingen ork att följa med, sen så skulle jag ändå passa lillebror :).

har nyss pratat med ännis också, på något sätt så är det en lättnad att prata med henne, det jag säger till henne stannar där. jag kan vara säker på att det inte går vidare. hon är en utav dom som jag litar på allra mest. våra prommisar slår allt!


imorgon är det söndag, och med söndag menas väl vilodag, elr? ska hur som helst träffa isabellgumman imorgon, var hur länge sen som helst. har en del att ta igen. sen så ska jag förhoppningsvis träffa ännis också.


nu ska jag iaf gå och kolla så inte lillen har somnat!

godkväll!

Av mikaela - 29 september 2007 19:31

nyss kommit hem från jobbet, gick ändå rätt bra för att inte ha kunnat ätit ngt på hela dan. fick ju missa matchen idag också. för jag är en toffel, jag måste alltid ge mig. ska jämt se till så att du inte blir missnöjd. och bara för det, så måste jag ge mig. allt ska ju ALLTID gynna dig. varför skulle jag få bli glad nån gång? varför skulle du göra ngt för mig?! är iaf besviken och ledsen. och det är inte bara för idag och det vet du. det börjar bli tomt inom mig, vet inte vad jag ska säga längre.


trodde att jag kunde börja om från början, vara stark att hålla i, men nu känns det som om jag är där nere igen. jag va en bra bit på väg, men helt plötsligt så föll jag bara, rätt ner i ingenstans. har ingen ork att ta igen det här. men det är väl jag som ska komma krypande tillbaka och måsta säga förlåt? för det är väl så..


I’d take another chance, take a fall, take a shot for you.
And I need you like a heart needs a beat.


glöm inte bort bara, jag är ledsen..

om du nu ens lägger en tanke åt mig..


nu ska jag krypa ner under mitt täcke och dö bort för ett tag.

Av mikaela - 28 september 2007 20:13

har tränat för ett tag sen, va rätt roligt idag. nu så ska jag äta lite mat som sara fixat. sen så kommer emil och hämtar upp mig så vi ska åka och köpa godis, sen hem hit igen och mysa :).


en bella ska sova här inatt också ;P höh, kanske man ska busa lite med henne så hon blir rädd :P. får se vad jag kan hitta på för nå bus :).


jaja, nu ska jag inte sitta och ruttna bort framför denna burk,

tjohejsi!

Av mikaela - 28 september 2007 16:20

hemma igen, har äntligen köpt ett par skor. det är nästsn som stövlar, men inte lika höga :). tro dom blir kanon, får hoppas på det iaf! hittade ett par till som jag ska köpa lite senare också :). hämtade ut ringarna med, gud så skinande dom va, och nu är dom äntligen på sin plats igen!


måste väl ta och byta om och packa väskan nu, har ju träning om 40 min. sara, e-k och bella lär väl dyka upp här strax så :).


hejdåå.


emil är den bästa som finns!



Av mikaela - 28 september 2007 09:09


måste bara säga att anna är en riktig sötis! och då menar jag på riktigt :P.  hur bäst som helst lixåm!

ingen är som du. precis ingen.


ännis, ännis

Av mikaela - 28 september 2007 08:48

sitter och gosar med min katt nu, han har blivit så stoor alltså. kommer ihåg när han bara va pytteliten :). tiden går fort, så nu är han en gosig tjockis :).


kom hem för ett tag sen, emil åkte till skolan så jag åkte hem samtidigt. mamma och pappa har precis åkt också. ska upp på ishallen strax och fixa ordning grejerna som ska med till birsta, sen fixa till på lagret osv. tråkigt men det måste ju göras så :P. efter att jag jobbat klart med det så ska jag&emil åka in till stan och hämta ut ringarna, sen så MÅSTE jag köpa nya skor. har verkligen inga jag kan använda. hua.


träning ikväll också, elr ja klockan fem, så det är väl inte kväll då.. haha.


nu-fix,

hejdå.


idag är det nog en bra dag.

Av mikaela - 27 september 2007 21:01

gud, har ont i fötterna nu vill jag lova. har stått typ hela dan. nu vill jag hem och mysa med emil... det står iaf 2-0 till timrå nu om jag inte minns fel. har inte fått igång våran tv här i shoppen så det blir till att lyssna på publiken ist. haha. och jag har ett svagt minne av att dom jublat två ggr :P. haha dunderkollen jag har!


imorgon åker mamma och pappa bort så vi blir ensam hemma i helgen. ska jobba i helgen också skulle jag tro. blir kankse match i östersund. får se om man blir uttagen :). annars i helgen så ska jag nog ta det lungt, umgås osv bara :).


nu ska jag ta och surra lite med systersara!

hejdåå! 


Ovido - Quiz & Flashcards