Alla inlägg den 23 september 2007

Av mikaela - 23 september 2007 16:44

förlust.. igen.. vi spelar ju bra, men det går inte vägen. det gör väl inget, vi är rätt van att det inte går vägen i elittrean, samma sak som förra året. nu är det som tur va bara två matcher kvar. vi ska spela dom precis som om att vi inte förlorat en match! det ska gå bra..


aja. nu blir det maat,mys&massa surr med anna!

heeeejdåååååååå´

Av mikaela - 23 september 2007 11:33

nu är det PEPP som gäller. match mot sfk idag.


igår så fixade vi lite med sängar osv här hemma. hela huset tro jag är under renovering :P. hur som helst skulle jag köpa en ny madrass till sängen.. men det gick inge bra. dyr som natten var den.. så den gamla får duga ett tag till. mitt rum såg ut som en bombnedslag när jag åkte på kräftskiva hemma hos darl!. mumsigt värre var det :), riktigt trevligt. åkte hem en sväng när emil åkte på laserhallen med simon och dom, jag är för lat för sånt! haha. efter ett tag så kom min älskling heeem :). blev godiiis&film, härlig laddning inför matchen idag. höhö.


 
idag blir det match iaf, sen så mys med a? :D

nu måste jag få i mig ngt, ska ju åka snart!

hejdå!


emil, jag älskar dig!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards