Alla inlägg den 24 september 2007

Av mikaela - 24 september 2007 16:55

ingen träning ikväll då.. ska nog ta mig ut och springa elr ta en prommis senare ändå. får se om jag får med mig emil. bara jag inte får skavsår denna gång också, har ju börjat få bort det gamla nu :P. emil ska iväg och kolla på bil ikväll meed :).


har fått tag på lite bilder sen stockholm/mötley-resan i juni också :). hah säger då det ja, vilka bilder :p. är lika ugly på alla bilder som vanligt!. så dom tänker jag inte visa för ngn. haha.


hejdååååå

Av mikaela - 24 september 2007 11:38

är hos emil nu, har väl typ nyss vaknat. åkte hit igår efter att jag varit med ännniiiis :). gick och åt mat på sibylla, men vi förväntade oss nog att det skulle vara godare än vad det var.. fantan smakade vatten också :P hah. sen gick vi på ica och köpte lite småsaker osv.. gick hem till mig där sara fick klippa både anna&mig.. så nu känns håret lite bättre! sen så gjorde vi inte så mkt mer, satt mest och surra :). alltid lika skönt och prata av sig :P.


idag vet jag inte riktigt vad det blir (som vanligt) haha. ska vara med emil iaf eftersom han är ledig varje måndag :D, det tycker jag är bra! vet inte om det är träning ikväll heller, sune skulle skriva det i gb imorse så jag antar att det inte blir ngt?!


just ja, jag funderar också på att sätta in löshår. blev lite sugen när sara pratade om det.. får se hur det blir med det :).


nu-frukost!

hejdåå...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards