Alla inlägg den 27 september 2007

Av mikaela - 27 september 2007 21:01

gud, har ont i fötterna nu vill jag lova. har stått typ hela dan. nu vill jag hem och mysa med emil... det står iaf 2-0 till timrå nu om jag inte minns fel. har inte fått igång våran tv här i shoppen så det blir till att lyssna på publiken ist. haha. och jag har ett svagt minne av att dom jublat två ggr :P. haha dunderkollen jag har!


imorgon åker mamma och pappa bort så vi blir ensam hemma i helgen. ska jobba i helgen också skulle jag tro. blir kankse match i östersund. får se om man blir uttagen :). annars i helgen så ska jag nog ta det lungt, umgås osv bara :).


nu ska jag ta och surra lite med systersara!

hejdåå! 


Av mikaela - 27 september 2007 14:05

igår var vi ju på giffmatchen med laget, roligt. dom vann ju med 3-0 så :). efter det åkte jag hem ist för till emil, han fick komma till mig ist :P.

  

just nu är jag på ishallen och förbereder inför ikväll. mkt att göra. blir lite tokig. emil kom förbi nyss iaf så nu är jag lite gladare :). kommer hur som helst att vara här tills matchen är slut. sen så åker jag till emil.

kom gärna förbi och säg hej om ni går på matchen ikväll!


skriver kankse lite mer senare, nu ska jag jobba lite!

heeejdååå´



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards