Alla inlägg under mars 2008

Av mikaela - 31 mars 2008 12:01

 jobbar just nu, är inte allt för mkt att göra. haft en kund så.

sen efter jobbet så ska jag åka och bada med emil. längesen nu.

emil skulle kolla om amanda och lasse också vill med så vi får väl se :-).

annars idag så har jag inte en aning vad som händer. ska vara hos

älskling iaf eftersom vi inte åkte dit igår heller.  


jahaja.. då avslutar jag nog mitt inlägg här.

hörs väl kanske senare.

tjohhopp.


Av mikaela - 30 mars 2008 18:01

ååh, snart slutar min älskling. hih. längtar så tills han kommer.

har iaf inte gjort ett dugg idag, städat upp lite på rummet bara.

ugglat lite framför tv:n också såklart.
mamma har tvättat fönstrena och bytt gardiner osv i mitt rum, så nu är dom renaa :-).


ska ut och promenera en stund nu innan det är hockeydags.
emil och lars kommer ju när dom slutat så ser vi hockeyn här.
efter den tror jag att vi ska till baby. längesen vi va där nu så..
får övertala emil till att vi åker hem till han, hah. annars brukar det vara
tvärtom, man måste tvinga med han hit ibland. och samma är det
väl för mig. haha. jaja.


nu ska jag iaf skynda mig lite, dom kommer ju snaaart :)

tjohejs


håll tummarna för timrå ikväll!

Av mikaela - 30 mars 2008 12:05

ja, som jag sa redan innan laserhallen igår så kom jag sist, hah.

 men inte grinar jag för det heller. roligtroligt, men kanske

 inte riktigt min grej?! efter att vi varit där så åkte vi till ica maxi

för att handla lite osv. öhrling rev ner en massa lock och nån skylt

där ett tag också, haha! och när vi var färdig där så åkte vi och

 lämnade av alla utom lasse, för han skulle med oss :-).

såg på en film, rätt rolig. vi somnade allihopa.. vid två nån

gång vaknade jag till liv igen och då fick lasse åka hem. haha stackarn.

jag som lovat att skjutsa hem honom så får han vänta på mig bara

 för jag ska sova en stund, haha! jaja, så det kan bli.


klev iaf upp vid 10 imorse (9 egentligen då.), åkte upp till h-sand

 och lämnade av emil och lasse. så nu är jag hemma igen.

 vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men.. tror jag ska ta en

promenad senare, finfint väder idag ju :-). sen ikväll så ska jag se

 hockeyn och va med baby! mmh.


hejsvejs.

Av mikaela - 29 mars 2008 19:19

timråpuben, HAHA! första och sista gången, haha. aja. så det kan bli ibland.


har varit på birsta en sväng idag, tog två hål till i öronen. har lite ont nu, gör ju inte direkt ont att ta dom, men efteråt. menmen. sånt är livet.

nu strax ska vi iaf åka in på laserhallen och spela lite, var aslängesen jag va där så det ska bli lite roligt, mindre roligt är väl att jag är ensam tjej, men what to do?! sistaplatsen är nog garanterad till mig, haha. efter blir det väl bara hem och se film och mysa :).


måste kila,

tjohejs.



Av mikaela - 28 mars 2008 21:40

2-2 står det nu.. kuuul. hoppas dom vinner så slipper det bli förlänging.. elr nej NU GJORDE DOM MÅÅÅÅL!!!! ååh, hoppas dom håller i det här nu!

ska göra klart allt snabbt så vi bara åker hem och byter om lite så vi kan åka igen.


You’re not alone, together we stand
I’ll be by your side, you know I’ll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There’s no place to go, you know I won’t give in


hörs imorgon, elr kankse inatt nån gång, får väl se hur man mår då!


SUP OCH SVÄLJ, TREVLIG HELG! =)


emil, jag älskar dig!


Av mikaela - 28 mars 2008 17:08

hockeydags igen. kul kul. får väl se hur det går den här gången. bra förhoppningsvis. efter matchen så ska vi till olearys i timrå. blev lite ändrade planer så.. får inte vara trött. hah. får väl se hur det blir med den saken. nu står jag iaf bara och väntar på att sara ska komma och att insläppet ska öppna. och det är väl om en timme så, fram tills dess är det inte så mkt och göra eftersom allt är så gott som klart. passar då på att blogga lite eftersom jag är "lite tröög på att blogga", haha.


jag ska göra allt, bara för att NI ska få det bra.

ska göra precis det ni bad mig om.

kom ihåg det sedan också..


och idag får jag träffa bellis! YEAH! längesen nu..


hörs sen

bye

Av mikaela - 27 mars 2008 20:44

sitter nu här och väntar på att baby ska komma hem från jobbet. saknar honom lite. har inte gjort så mkt efter att jag kom hem från h-sand. suttit och flyttat över bilder osv från datorn nere till min. så nu har jag väl dom flesta bilderna här iaf. skulle ha städat klart på rummet, men så har det inte blivit. tar det en annan dag. som allt annat.


imorgon så ska jag jobba hela dagen lååång. börjar halv 11 och slutar då matchen är slut så. skönt det. blir väl inte så mkt efter matchen. lär va trött som en gnu om jag känner mig själv rätt så. haha. mys med darling bara.


ja, och nu har jag väl inte så mkt mer att berätta. så..

jag tackar nog för mig nu!

TACK.


time is running out..

Av mikaela - 27 mars 2008 15:23

sist jag skrev var i måndags. timrå vann ju då sin match. som tur va! dom förlorade tyvärr igår.. men men. imorgon är det bara att ta nya tag. har inte hänt så mkt denna vecka. har iaf tagit tag i kragen och gått till arbetsförmedlingen och grejjat lite nu. får se vad som händer. och igår fyllde pappsi år, blev tårta osv.. mums.


hur som helst, idag så jag jag möblerat om på rummet, är inte klar riktigt än men snart så.. ska skjutsa upp emil och lasse till h-sand snart också, får se hur jag ska hinna med mig. det ooordnar sig..


ska hoppa in i duschen nu en sväng.

hörs lite senare.

Ovido - Quiz & Flashcards