Alla inlägg den 2 mars 2008

Av mikaela - 2 mars 2008 18:25

ja, snart är den här söndagen förbi också. nyss käkat middag. mumsigt. var ut och gick en sväng med sara förut. skönt det. och innan dess blev det en sväng i grillen, solariet alltså. känns som om jag måste börja få färg nu. är ju lika vit som snön nu..


nu sitter jag väl mest och väntar på att emil ska sluta jobba så jag kan vara med han. blir nog wallandermys med ännis och han ikväll, men vi får väl an se vad som händer. måste ta tag i att borsta håret också, tovigt som tusan kan kaluffsen bli alltså.


jaja, nu har jag väl inte så mycket mer att säga..


" fan, dom där gardinerna är nästan lite porriga! " , HAHA

Av mikaela - 2 mars 2008 14:51

då var det söndag igen. en söndag som hitills har gått väldans fort. vaknade rätt tidigt med en gooosig älskling! hih, mmh! klev upp vid halv 10, åt frukost osv. sen så skjutsade jag upp darling och lars till härnösand där det väntades 8timmars jobb. kul för dom. jag åkte hem, i min egen lilla takt. satt och lyssnade på musik och bara njöt. hah. väl hemma gå gick jag upp på rummet för jag tänkte ha ett harry potter maraton idag. men efter sisodär 20 minuter somnade jag, och jag sov i typ två timmar till. så, nu vet jag inte riktigt hur jag ska hinna se alla 5 filmerna innan alla programen börjar på tv ikväll. får nog bli en annan dag. tänkte gå ut och gå en sväng idag med, så jag piggnar till.


jaja, igår så hade jag supertrevligt. anna, amanda, bella, sara och hannah, thank you! fick ju ett och annat gott skratt där. och till helgen hoppas jag att det blir bra! efter biteline så blev det inte så mycket mer, åkte hem bara (proppmätt vill jag lova). hämtade upp emil och sen blev det tv:n som gällde. synd bara att det aldrig går nån bra film elr ngt på lördagar. det suuuger. tur man har emil så det gör inget!


hoppas att våran dator kommer nu i veckan, så kan jag bjuda på lite andra bilder. inte så roligt att bara lägga ut dom gamla trista, elr trist kanske dom inte är men uttjatade möjligtvis! haha.


nu tror jag allt att jag ska gå ut och ta mig en promenad.

updt senare!

Ovido - Quiz & Flashcards