Alla inlägg den 3 mars 2008

Av mikaela - 3 mars 2008 17:32

snart är det dags för träning, elr klockan sju. skulle prata lite osv, sen tränar vi från 20-21.. tro jag iaf, haha. har iaf varit med darling idag, sett på djungel george en stund, vi slog av den, för det va så fjantiga skådespelare, höh. sen så åkte vi hem till mig ett tag, och därefter till härnösand. är hemma nu igen.


har planer på att baka en paj, äppelpaj. var på affären förut och köpte lite äpplen så, men får se om jag hinner nu innan träningen. och efter träningen ska jag till baby igen!


gud vilka ointressanta saker jag sitter och skriver alltså, dags att sluta!

tjohejs.


emil är den bästa! <3



Av mikaela - 3 mars 2008 11:50

att sola i 20 minuter igår kanske inte var en höjdare för en som inte brukar sola i vanliga fall. men inte tyckte jag att det skulle va nån skillnad heller. förens NU. är knallröd i ansiktet, har bränt min rumpa och ja typ allt annat också. känns inte allt för kul, men jag får skylla mig själv. emil fick iaf sig ett gott skratt.. haha.


imorse så var jag så snäll med min älskling och skjutsade honom till dagis vid 06.15 tröttisen slapp gå i detta fulväder. åkte hem och la mig och sov igen sen. har nyss varit ute och skottat bort denna förbaskade snön som kommit inatt. blir så tokig, ena dan så är det värsta vårvädret, och vips så är vintern tillbaka, vill ha sommar, NU.

jaja, idag så ska jag leta lite jobb iaf. sen så ska ja träna ikväll. skönt att vi slapp löpningen den här veckan. också ska jag åka och va med emil en sväng innan han ska upp till härnösand och jobba.


uppdaterar lite senare,

nu-fix, sen till baby!



Ovido - Quiz & Flashcards