Alla inlägg den 10 mars 2008

Av mikaela - 10 mars 2008 16:30

gaah, har tråkigt nu. men ska snart göra mig klar för match. och det är indal vi möter klockan 7. nu har jag destomer koll, haha! måste peppa! har inte sovit som jag sa att jag skulle, så nu är jag ännutröttare. men det ska väl fixas. ska hämta upp johanna innan det bär av in till westhagen också.


tänkte bjuda på en bild för nån helg sen, lite trist jag är som inte laddar upp bilder. 


ja, jag låter bilden tala för sig själv. lovely girls iaf.


återkommer kanske efter matchen (kankse=om det gått bra)

hejdå..

Av mikaela - 10 mars 2008 13:33

ja, då var det ett tag sen jag skrev igen.. har väl inte hänt så förfärligt mycket sen sist. elr jo, men det orkar jag inte dra upp här.


är iaf tillbaka på skolan och jobbar igen. kul. ska vara där i två veckor framåt nu, sen får vi se, blir förmodligen 2 till efter det också. hoppas,hoppas. även fast jag HATAR det. vad gör man inte? ger ju bra med pengar så.


trist väder är det iaf idag. och ikväll så är det match på gång. har inte en aning om vilka vi möter elr så. den vanliga kollen som jag brukar ha. det ordnar sig väl. och efter matchen blire väl bara hem och mysa med älsklingen.


jaja, nu ska jag gå och sova en stund så jag orkar med resten av dagen.

tjohejs



Ovido - Quiz & Flashcards