Alla inlägg den 22 mars 2008

Av mikaela - 22 mars 2008 10:33

helg nudå, påskhelgen även. jag och emil sitter barnvakt åt storasysters barn eftersom dom GIFTE sig igår och är nu på en båttripp. men bara över helgen som tur är. haha. dom åker till utlandet i sommar ist. igår så gjorde vi inte så mkt, va nere hos oss bara och va, sen gick vi hem till dom och sov.. vaknade vi 8 imorse av en liten goo tjej som var hur pigg som helst. hon va så glad för hon fick sova med mig och emil, lillgumman.


idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på för ngt. ska ner till oss ett tag, förhoppningsvis äter vi middag där så slipper jag göra maat. haha. får se om vi sover hemma hos oss också. just nu sitter emil och jeppe och spelar ngt spel medans julia sitter och tittar på tv. ska nog ta och göra henne sällskap.


och jag måste tillägga att BELLA FYLLDE 18 IGÅR :D hoppas du får det roligt idag nu, första krogrundan som blir laglig ;). ledsen att jag inte kan hänga med bara. tar det en annan gång ist :P.


hörs kankse senare elr imorgon..

tjohejs.

Ovido - Quiz & Flashcards