Alla inlägg den 5 mars 2008

Av mikaela - 5 mars 2008 17:13

idag så tänkte jag ju försöka ta tag i mitt "arbetsliv", var med syster på mässan i nordic. men blev inte ett dugg klokare på det där. gick bara runt som en yr höna. menmen. det ordnar väl sig?! som allt annat. har inte gjort så mycket mer än det förutom att ha varit med emil tills han skulle iväg och jobba. va lite sugen på att gå hockey ikväll.. men så blev det inte. blir väl en kväll med tv:n tills emil slutat jobba. JIPPIE!


är inte allt för possitiv idag. det kanske ni märker? ska nog gå och ta en promenad också, så allt negativt åker av mig.. USCH! det är nästan så att jag inte ens orkar med mig själv..


en sak är iaf säker, man får ont i magen av pannkakor! uffa.. hah.


kankse skriver mer sen!

heeeeeeeeeeeeeeeeejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards