Alla inlägg den 1 mars 2008

Av mikaela - 1 mars 2008 13:53

nyss kommit hem från matchen, gick väl inte så väldans bra för mig men. vann med 1-0, så vi får vara nöjda för att vi vann.


igår iaf så hyrde vi en film, mr brooks. den va riktigt bra tyckte jag. förutom att filmer jämt ska vara så utförsägbara. man vet oftast jämt vad som kommer hända. var tom vaken hela filmen. men på slutet var jag lite trött. klev upp vid sisodär kvart över nio imorse och åt frukost, och därefter till samlingen.


nu sitter jag här och ska nog gå och göra mig ngt att käka. magen kurrar lite. och ikväll kanske det blir biteline med brudsen, glo hockey osv. får se hur pigg jag är :/. trött som satan nu iaf. men om jag sover en stund blir jag ju piggare, så jag ska  nog gå och göra det också.


hejsvejs på en stund!

Ovido - Quiz & Flashcards