Alla inlägg under december 2007

Av mikaela - 30 december 2007 16:12

imorgon är det nyår också. blir först middag som emil & lars fixar. jag & amanda får inte vara med då, utan vi kommer då allt är klart. får hoppas på att man inte blir matförgiftad bara, hah nejdå det blir säkert bra och gott. efter det så får vi se vart vi hamnar. vi har inte planerat så mycket men jag hoppas att det inte blir som förra nyår, åkte runt i en bil vid tolvslaget, slängde sig ut ur bilden för att önska alla gott nytt år och efter det tillbaka i bilen igen, vilket kaos det blev!



det är iaf tur att jag har emil, mitt allt här i livet.

har jag dig, har jag allt.

Av mikaela - 30 december 2007 14:44

ja idag så fyller min äldsta syster 30 hela år. det firade vi igår med en fest! riktigt roligt hade jag, även fast det var en del som åkte hem väldigt tidigt. men med dom tappra själar som var kvar gjorde vi det bästa av situationen. och bra blev det. det kommer vi minnas tror jag!. åt god mat och drack gott. sjöng karaoke (förlåt för min stavning, är inte så väldans duktig på det), dansade och skrattade. kommer att lägga in några bilder lite längre ner. dock inte alla, för det blev ju ett gäng.


hur som helst, innan det blev fest igår spelade jag match, mötte timrås pojkar 91/92 tro jag det var. under den timmen jag var med så gick det inte allt för bra.. men hoppas att det blev bättre när jag åkte. heh. fick åka hem, ta en snabbdusch och göra mig färdig snabbt för att sedan åka iväg. efter någon timme kommer emil&lars, emil kunde inte vara med från början för han va tvungen att jobba, men kom så fort han var klar! fick ju ta hand om han när vi skulle hem också, lillstackarn mådde inte allt för bra, och imorse var det jobb som gällde för han. inte överlycklig för det vill jag lova.


idag så har jag inte gjort så mycket, lite seg efter igår. har varit och hjälp till att städa lite, sen hämtade jag bilen och så bara.. ska se film om ett tag tror jag, vänta på att emil slutar. plus att jag ska till syster och äta middag och tårta såklart!


nu kommer det lite bilder!

tjohejs för denna gång


Av mikaela - 28 december 2007 11:48

min emil är det bästa som finns! me loves.


bror är äntligen hemma också!

ska även hämta ut dom efterlängtade linserna idag ;). WIHOO!

Av mikaela - 25 december 2007 12:47

nu är julen över, så fort har det gått. lite trist men. hade en riktigt mysig julafton iaf. min efterlängtade rosa rattmuff fick jag också, men tyvärr är den för liten för ratten, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. hur som helst, idag är det juldagen, och idag ska vi uuuuuuttttt :D, har längtat som tusan efter den här dagen, hoppas bara att den blir bra! är just nu hos emil, ska hem snart och börja göra mig färdig :).


good jul på er alla!


tjoheeej, idag är jag en glad tjej ! höhö..

Av mikaela - 21 december 2007 11:48

jobb idag med, är uppe på hallen nu, ska väl snart till birsta och fortsätta. ska handla julklappar med. är färdig med min lillebrors. han blir nog superglad! hih. vet inte riktigt hur jag ska slå in den bara, men det får ordna sig.


igår efter matchen åkte jag till min älskling, somnade nästan så fort jag la ner huvudet på kudden! skönt det. upp imorse, duschade och iväg för att köpa kattmat, stackars katterna kan inte vara utan mat idag heller.

efter att ha varit och handlat det så åkte jag upp till hallen och där är jag ju nu som sagt.. jobbar till 10 ikväll så, det är ju några timmar kvar. efter det blir det bara mys med emiiil! för imorgon är det jobb igen. 10-18 i birsta. som tur är ska jag stå där med henke så jag har ngn att prata med, plus att tiden går så mycket fortare på birsta än inne i stan. jaja..


http://youtube.com/watch?v=YiEpLI5exrU , så bra tycker jag!


nu ska jag försöka hitta på ngt som gör så att tiden går lite fortare!

hejdååå...

Av mikaela - 20 december 2007 15:04

ja riktigt uselt är det, dåligt av mig och inte blogga, men jag har icke tiiid. nu är det mycket jobb, speciellt när det är juletid. mysigt i vanliga fall, men ännu har man inte riktigt kännt av att det är jul. menmen, det kommer väl hoppas jag.


idag har jag först jobbat i stan, därefter till birsta för att avlösa henke en snabbis, sen nu är jag på hallen, blir här tills ikväll då matchen är slut.. långlångdag.. men det ska jag inte klaga över. roligt är det ju så..  

sen efter matchen åker jag till älskiiii! hih.


han har ju gått och blivit myndig nu också, sötnöten min!


nu-jobb

skriver kanske lite mer senare..

Av mikaela - 13 december 2007 17:56

vem bryr sig om det om hundra år?

Av mikaela - 12 december 2007 20:08


jag har förmågan att jämt bli så himla snygg på bild, om inte annat så säg.. haha

Ovido - Quiz & Flashcards