Alla inlägg den 4 december 2007

Av mikaela - 4 december 2007 11:47

man ska iaf aldrig sluta förvånas.


idag är det en trött dag, är ledig men har ändå inte sovit ut. puuh. aja, ska inte klaga för det. efter hockeyn igår åkte jag hem en sväng, bytte kläder och åkte därefter till emil. väntade på han eftersom han inte kommit hem från träningen än.. när han väl hade kommit hem så åkte vi till hans mammi och hämtade en film. harry potter! jag bara älskar dom filmerna. (nog den enda som gör det också). men efter en lång arbetsdag somnade jag innan reklamen ens var färdig. nästan iaf. så det blev inte mycket till filmtittande för mig.


imorse klev vi upp 8:10, och det är när emil börjar, så det blev lite stress där. elr jag behövde egentligen inte stressa, men jag blev stressad för att han var stressad, hah. hur som helst, 8:20 var han på skolan, och jag var på väg hem, trött som jag är. men ändå går jag inte och lägger mig när jag väl är hemma, utan jag börjar städar. vet inte riktigt vad som är fel med mig, men så blev det iaf.

och nu sitter jag här, i väntan på att åka och hämta min matlåda som jag glömde på ishallen igår, efter det ska jag vara med emil en stund innan det blir stan och träning med anna :).  


ska ju hitta en present till min älskling som fyller år snart, och sen en massa julklappar. blir tokig att handla julklappar, för jag vet ju inte vad jag ska köpa för ngt.. hua.. jobbigt det där, men samtidigt väldigt kuuuuuuuuuuul.


min katt jagar pilen på skärmen nu, han tror verkligen att han kan få tag på den, haha, så söt så söt.


nu blir det fix, hejsi

Ovido - Quiz & Flashcards