Alla inlägg den 12 december 2007

Av mikaela - 12 december 2007 20:08


jag har förmågan att jämt bli så himla snygg på bild, om inte annat så säg.. haha

Av mikaela - 12 december 2007 19:48

precis hemkommen från jobbet nu, sitter här med en supergod kissemisse i mitt knä. får hoppas att han inte börjar jaga pilen på skärmen igen bara, haha.

dagen idag har gått bra, snabbt om inte annat. både kusin sandra och patrik har gjort mig sällskap idag, snäääälllt. går ju så mycket fortare om man har någon att prata med, annars går man bara och räknar ner tills man få gå hem. har därmed inte sett allt för många avsnitt av prison break idag :/. håller ju på att se om hela serien eftersom jag inte har så mycket annat för mig på dagarna, haha.

imorgon jobbar jag inte hela dagen, bella kommer in efter att hon slutat skolan. ska nog hem och sova efter det om jag inte ska försöka ta mig i kragen och handla julklappar.. hm, får se vad det blir för ngt. tror mest på det förstnämnda. haha.


ikväll blir det inte mycket gjort, blir säääääängen för hela slanten, ska försöka vara social med emil med, lär väl somna som vanligt, höh. han är van.. tyvärr. haha.. sötnöten min.


jaja, slutpratat för idag tror jag nästan!

nu ska jag ringa emil och kolla om han är på väg nån gång :).

tjohejs.


Ovido - Quiz & Flashcards