Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

everybody lies

Av mikaela - 21 januari 2009 12:58

onsdag idag. nu på morgonen så har jag varit in till stan för att möta upp sara så vi kunde gå och köpa hårfärg till mig. får väl se hur det blir. på söndag finns det en lucka för oss båda och då ska färgen i. tack och lov. skulle vilja säga att jag har världens äckligaste utväxt nu. usch och fy. tänkte passa på att kika efter ett par fotbollsskor när jag ändå var i farten, men icke sa nikke. hittade inga som jag fastnade för. elr ja, blöt om fötterna och testa fotbollsskor går inte ihop. inte med mitt tålamod iaf. för det har ju blivit dyngsurt precis överallt nu, man skulle faktiskt behöva använda gummistövlar. fult, men himla bra. bra för förkylningen också. den verkar vara här för att stanna.. det gillas inte. blir tokig på att inte kunna andas som folk..


hur som helst, jag ska snart bege mig in till birsta för jobb. jobbar 14-20 idag. annars så händer det väl inte så mycket mer idag.. skulle behöva åka in och köpa lite shampo osv innan jag börjar också.. tror bestämt att jag gör det!


ha en trevlig dag,

/ m ikaelaaa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 2 februari 2009 21:23

nu flyttar jag över till denna adress, hänger du med?   http://mikaelaaaa.blogg.se   / m ikaela.  ...

Av mikaela - 31 januari 2009 22:53

tänkte avsluta denna blogg sista dagen denna månad och det är ju idag. så imorgon tänkte jag börja blogga på den andra adressen. blir väl bra.   idag har det varit jobb hela dagen lång. timrå drog det längsta strået idag och det var inte så lite hel...

Av mikaela - 30 januari 2009 22:55

sitter nu här och lyssnar på musik och tuggar lite karra.  funderar starkt på att göra ett hopp över till sängen och slå på en film. john blund kommer nog tätt inpå reklamen. men det är väl lika bra det så man kommer in i drömarnas värld. men nu fört...

Av mikaela - 29 januari 2009 22:20

skrev nyss ett inlägg som bara gick upp i rök. och nu orkar jag inte skriva om allt.   hur som helst så har jag fått det klart för mig att det ska bli en förändring. vare sig jag vill elr inte. nu ska jag ge allt på detta. hoppas bara att det blir br...

Av mikaela - 28 januari 2009 16:56

vet inte varför, men det blir samma sak varje gång. och du verkar heller inte förstå varför man blir besviken.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards