Alla inlägg den 13 januari 2009

Av mikaela - 13 januari 2009 12:10

har nästan nyss klivit upp ur sängen. ja, och det var faktiskt himla härligt att ta en rejäl sovmorgon. emil har precis åkt till jobbet och jag tänkte hoppa in i duschen för att vakna till liv på riktigt.


igår på träningen körde vi bara fiveofside spel, elr hur det nu så fint kallas och stavas. för imorgon väntas inomhusligans första match för i år. var himla roligt faktiskt. efter träningen fick jag fara upp och hämta emil och patrik på jobbet eftersom dom hade missat bussen. jaa, och sen hände det inte så mycket mer. patrik vandrade hemöver vid halv 5 imorse ist för att sova på soffan, och jag ska berätta för er att det är en himla härlig soffa, mjuk och goo. hur som helst. nog om det.


idag så börjar jag jobba klockan 15, och innan dess tänke jag försöka hitta ett par skor, benskydd och lite annat att inhandla. så därför måste jag nog ta och dra på en rem för att hinna. det lär ta tid..


sköt om er!

Ovido - Quiz & Flashcards