Alla inlägg den 7 januari 2009

Av mikaela - 7 januari 2009 21:25

kvällen blev som jag trodde att den skulle sluta, framför tv:n. så nu har jag pumpat hemmafruar ut till fingerspetsarna. tog mig en sväng på affären för ett tag sen och köpte lite bröd osv. så en liten promenad tog jag, kankse inte räknas som promenad om man gå upp till ica och tillbaka eftersom man så gott som ser ica härifrån. haha. hur som helst, strax är emil hemma, och jag antar att det blir till att fortsätta se på denna serie resten av kvällen. den är ju beroendeframkallande!!


ska ta och göra mig en kvällsmacka och krypa tillbaka i soffan igen.

vi hörs imörra gott folk.


vet inte varför, men just nu känns det som jag lever i en karusell. vart är jag?


är ju lite dålig på att bjuda på bilder, men här får ni en från nyår :-).

lars, emil, amanda och jag själv.

Av mikaela - 7 januari 2009 16:51

äntligen är all tvätt borta som hängt precis överallt här i lägenheten. plus disken också.. så idag har jag varit en riktigt duktig hemmafru.. så nu sitter jag här i soffan och tänkte slå på och se på dom riktiga hemmafruarna ett tag innan mamma och pappa kommer förbi. pappa ska nämligen borra upp gardingrejeran så vi får upp gardiner även i vardagsrummet.


emil är och jobbar ikväll så jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med.. antingen blir det så man ligger fastklistrad framför tv:n elr så kanske man tar sig i kragen och gör något vettigt, men vaad??


tack för mig just nu.


ibland så förstår jag ingenting.

hur kunde allt bli så där?

Ovido - Quiz & Flashcards