Alla inlägg den 21 januari 2009

Av mikaela - 21 januari 2009 20:41

hemma igen efter en eftermiddags jobb. gick fort fram idag. så nu tänkte jag passa på att hoppa till soffan innan mina två sambos, (ja jag har ju faktiskt två nu för tiden :-).. ) kommer hem från jobbet. då är det ju nämligen JAG som får bestämma över tv:n ikväll. mohaha. känns bra..


imorgon väntas långdag, 9.30-15 i birsta sen 17-22 på hallen. liten rast mitt på dan får jag ju, men vad hinner man göra på den tiden? åka hem och tillbaka ungefär. men det ska nog gå bra..


just ja, var på ica förut för att handla. ibland så är det väl tur att man ser hur man inte ska bli när man bli gammal.. uscha, omständiga människor.


då tackar jag för mig för idag,

godnatt allesammans

/ m ikaelaaa.

Av mikaela - 21 januari 2009 12:58

onsdag idag. nu på morgonen så har jag varit in till stan för att möta upp sara så vi kunde gå och köpa hårfärg till mig. får väl se hur det blir. på söndag finns det en lucka för oss båda och då ska färgen i. tack och lov. skulle vilja säga att jag har världens äckligaste utväxt nu. usch och fy. tänkte passa på att kika efter ett par fotbollsskor när jag ändå var i farten, men icke sa nikke. hittade inga som jag fastnade för. elr ja, blöt om fötterna och testa fotbollsskor går inte ihop. inte med mitt tålamod iaf. för det har ju blivit dyngsurt precis överallt nu, man skulle faktiskt behöva använda gummistövlar. fult, men himla bra. bra för förkylningen också. den verkar vara här för att stanna.. det gillas inte. blir tokig på att inte kunna andas som folk..


hur som helst, jag ska snart bege mig in till birsta för jobb. jobbar 14-20 idag. annars så händer det väl inte så mycket mer idag.. skulle behöva åka in och köpa lite shampo osv innan jag börjar också.. tror bestämt att jag gör det!


ha en trevlig dag,

/ m ikaelaaa.

Ovido - Quiz & Flashcards