Alla inlägg den 20 januari 2009

Av mikaela - 20 januari 2009 18:46

nu har jag precis käkat mat och tittat på lite jönssonligan med patte. funderar på om jag ska ta tag i disken på en gång elr om den ska få vänta..

tror det blir på en gång.. emil är och jobbar och patrik ska snart åka och träna, så jag funderar på om jag ska upp och kika på våran träning ikväll. ska ju inte vara med eftersom min kära förkylning inte blev bättre av att spela match igår. lutar åt det just nu iaf, lär väl hinna ändra mig..


har fixat över alla bilderna från min dator hemma hos mamma och pappa nu också, så nu finns dom på våran här hemma ist. känns lite roligt. kul att titta igenom lite då och då.. tittade på turkietbilderna förut och det blir ju så man bara läääängtar efter värme! sommar nu, JA TACK.


nu ska jag vara lite social, hejdåå..

Av mikaela - 20 januari 2009 11:44

under tiden man jobbar här i birsta city så får man se alla slags människor. och en sak som jag stör mig på, irriterar mig på nå så fruktansvärt är när äldre människor går med BRODDAR INOMHUS!! uscha säger jag. hör dom inte hur det skriker under fötterna??


fy för alla er..

det var allt jag ville säga just nu!

Ovido - Quiz & Flashcards