Alla inlägg den 19 januari 2009

Av mikaela - 19 januari 2009 22:12

hemkommen efter matchen nu, efter mycket om och men gick vi därifrån som vinnare med 7-3 till slut. ett mål fick jag till, vilket målvakten lika gärna hade kunna tagit, men det är sådant man inte ska erkänna va? hur som helst.


strax är emil och patrik här hemma. ska väl se på nån film skulle jag tro. lär somna rätt så snabbt ikväll.. precis som alla andra kvällar brukar patte säga. haha. för en gång skull så har dom bestämt sig för att bädda ut bäddsoffan åt patte så ikväll sover han kvar tills imorgon bitti istället för att han ska gå hem.


just nu så sitter jag och tittar på nå sjukt program på 5an där en kille som är hyffsat gammal ska få lära sig allt om sex. han ska bli av med oskulden tror jag hah. helt sjukt! titta där nu vet ja.


tack och godnaaatttt :)

Av mikaela - 19 januari 2009 16:34

passar på att bjuda på en bild när jag ändå är i farten..

Av mikaela - 19 januari 2009 16:28

sitter nu hemma hos mamma och pappa. har precis ätit köttbullar med potatis. så nu är magen mätt och belåten. ska snart åka iväg och spela inomhusligan. söråker möter vi som jag sagt tidigare. tänkte åka lite tidigare sara och jag så jag får springa in på stadium och köpa mig ett par nya benskydd. dom luktar inte allt för gott efter några år spelande. höhö.


annars idag har jag bara jobbat. gick bra trots att jag inte mår toppen, men än har jag inte nått botten.. filurit, haha. hoppas att det ska gå bra att spela ändå :-).


nu ska jag kila, kankse hörs efter matchen..


emil, jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards