Alla inlägg den 30 januari 2009

Av mikaela - 30 januari 2009 22:55

sitter nu här och lyssnar på musik och tuggar lite karra.  funderar starkt på att göra ett hopp över till sängen och slå på en film. john blund kommer nog tätt inpå reklamen. men det är väl lika bra det så man kommer in i drömarnas värld. men nu förtiden måste jag erkänna att jag drömmer himla konstiga och jobbiga drömmar. usch. vet inte vad det beror på. något ont som är på väg att hända?! vågar inte ens tänka tanken. tur man har snutten bredvid sig..


min helg kommer bestå av jobb. sen hinns det nog inte med så mycket mer. det är tiden som får utvisa det. tiden får nog utvisa en hel del andra saker också..


ska som jag kankse inte berättat för er byta bloggadress. amanda har varit så snäll så och grejat en ny åt mig. som kanske blir lite roligare? ja, det får även tiden utvisa. jädrans massa utvisanden här.


dags att utvisa mig själv till sängen, eller nått..

godnatt.

/ m ikaelaaa.


vill bara skriva att Patrik är världens bästa vän.

Ovido - Quiz & Flashcards