Alla inlägg den 18 januari 2009

Av mikaela - 18 januari 2009 17:09

då är det mindre än en timme innan jag stänger igen butiken och går hem. och jag måste få säga ÄNTLIGEN. jag håller verkligen på att somna, måste ha feber elr nått. mår så sjukt konstigt.. patrik var snäll och kom med alvedon åt mig förut, även mina nycklar som jag glömde på hallen igår. hade lite smått panik imorse då jag skulle iväg eftersom jag inte kan öppna butiken utan nyckel!! tur hade emil nyckel till både bilen och motorvärmaren så jag kunde komma iväg iaf. sen fick jag allt åka och hämta patriks bricka så jag kom in..


sen för er som inte redan visste det så håller bilen på att stanna i tid och otid. så nu idag bytte emil och hans pappa batteriet och jag hoppas det är det som varit felet. orkar inte med att sitta på nålar då man ska iväg.


kvällen blir inte så som den var planerad riktigt. sara mår inte så prima idag som jag trodde, därför blir det sängen för hela slanten, och det tackar jag för. skulle kunna somna ståeende nu. så emil kommer få ta hand om mig hela kvällen, myyyyyyyyyyys.


imorgon är det innomhusligan igen.. söråker möter vi då. nattas laag :). hoppas mitt måeende är bättre då än nu..


back to work..

Av mikaela - 18 januari 2009 10:31

söndag, sista dagen på veckan. i fredags blev det bara mys hemma i soffan. riktigt härligt. sen igår så var det jobb hela dagen lång, och efter jobbet så blev vi alla kvar där och käkade mat osv, åkte lite skridskor. kuul. fast jag mådde illa som en gnu. gör det fortfarande också..


väl hemma i sängen slocknade jag på en gång även fast emil och patrik satt och surrade, och  tvn var på högsta volym. men imorse då jag vaknade var jag fortfarande trött och ännumer ont i halsen.. ingen rolig dag att se fram emot detta. är på jobbet nu.. ska jobba själv hela dagen.


hur som helst, efter jobbet idag så kommer sara & adam till oss och käkar och så. ska bli trevligt :-). hoppas bara att sara mår bra idag efter gårdagens bravader, haha.


jaja. det var nog allt jag hade att komma med.

lär väl kankse återkomma lite senare idag om jag har tråkigt. 

Ovido - Quiz & Flashcards