Alla inlägg under oktober 2007

Av mikaela - 31 oktober 2007 13:52

har inte gjort så mkt idag, vaknade upp hemma hos älsklingen.

åkte hem för att skjutsa sara, bella och jennifer till birsta. därefter åkte jag hem till emil igen. så nu sitter vi här. hih.

i eftermiddag/kväll så ska vi åka och bada, anna, sandra&jag. ska bli skönt.. simma några längder och bubbla :). annars händer inte allt för mkt.. mamma och lillebror kommer iaf hem från stockholm ikväll.


hejdåå



Av mikaela - 30 oktober 2007 17:43

mycket har hänt sen sist jag skrev. förlåt för min frånvaro.. har helt enkelt inte orkat skriva ngt. elr haft tiiid.


hur som helst så, ÄNTLIGEN har jag tagit mitt körkort. så nu får ni se upp på vägarna. för här kommer jaag. känns inte så verkligt men det tar väl ett tag innan man vänjer sig..


so looooooooooooooooooooooooooong!

Av mikaela - 26 oktober 2007 08:55

hatar att sova själv. hatar att bli väckt på morgonen. hatar att jag inte kan somna om när jag vaknat en gång på morgonen. vaknade såklart när mamma&pappa skulle iväg imorse, kunde inte somna om, låg och väntade på att sara skulle ropa på mig så jag skulle få hjälpa henne med hennes sko eftersom hon själv inte kan ta på sig den. och precis då man hör ; MIKAELA, nu ska jag ta på mig skon, så slummrar man till.. och när man knytit skon som tar typ 30sekunder så går man upp i sängen igen för att göra ett helhjärtat försök att somna om, ja då börjar katterna att jaga sönder varandra. och inte vart som helst heller, dom ska försöka krypa under madrassen som ligger på den andra madrassen. lätt att försöka sova.. blev lite smått galen där. menmen, det här kommer bli en superdag, not.


igår så åkte jag en sväng på ikea med storasyster för att kolla på present till jocke, dom har ju öppnat en massa nya butiker där nu så vi hade kunnat gått där hela dan nästan. men så blev det inte, åkte hem efter det gjorde mig färdig för hockeyn. hittade föresten en superfin klänning som jag förmodligen ska köpa idag elr imorgon :).


idag så ska vi fixa grejerna som ska in till stan och birsta i helgen. sen så ska jag kolla på lillebror när han ska spela foootboooll. och ikväll blir det myskväll med emil. saknar haan :(.


nu-frukost

Av mikaela - 25 oktober 2007 10:05

igår var jag med ännis. skulle tagit en prommis men sandra ville att vi skulle följa med och bada så det gjorde vi. simmade några längder sen bubblade vi. sköntdet.

pratade lite om lördag osv. ska bli kanon! måste bara hitta en fin klänning.

det ordnar sig förhoppningsvis, annars får man väl gå naken. men tror nog att man ska hitta nån trasa att ta på sig, hah.


efter badet kom emil hit. såg lite på tv, sen kom john blund.

idag är det hockey igen. hoppas att det inte blir som förra matchen bara.

ska iaf stå med sara denna match, hoppas bara att hon kan stå så mkt :). ska nog ordna sig hur som helst.


hejdååå

Av mikaela - 24 oktober 2007 13:08

måste hitta en klänning inför ladies night på lördag. har hittat en på mq som jag vill ha, men vet inte riktigt än. beslutsångesten kommer fram igen, som vanligt. blir tokig. om det är ngn som har ngt tips om en fin klänning så kan du ju hojta till lite. längtar som en tok dit iaf, hoppas på att det blir roligt. just ja, dom ringde nyss från ladies night också. dom undrade om jag vill jobba där. dom har kvar mitt nummer därifrån sen jag jobbade under julgalan så.. bra att dom ringer 3dagar innan. smörtigt. jaja, som killen sa; "det är nog mycket roligare att vara där och kolla än att jobba", haha.


i eftermiddag/kväll ska jag vara med anna. blir en prommis, en lång en hoppas jag på. måste ut och rensa tankarna lite. tänka på lite annat.



hejdååååååååååååå

Av mikaela - 24 oktober 2007 09:47

när allting känns som bäst. då kommer allt att vända.

när man känner att man kan luta sig tillbaka utan att vara orolig,

 ja då faller allting isär.





Av mikaela - 23 oktober 2007 11:12

åkte till stockholm igår, elr rättare sagt arlanda. mötte upp tenkerat där och hämtade hans bil. inte en dålig kärra det där vill jag lova. gick som attsingen. hittade inte riktigt ut från arlanda så vi åkte runtrunt där tro jag. haha. sen så hittade inte vi vart vi skulle sedan så det blev lite kaos. men roligt! var hemma vid nio igårkväll, när jag kom hem så var min älskling hemma hos mig :). mysipysgosis. var rätt trött efter dagens utflykt så jag somnade rätt tidigt jag.


idag skulle jag jobbat inne på entré sundsvall, men jag mår inge bra så det blir till att vara hemma ist. patrik tro inte att jag mår dåligt heller, klen blev mitt namn. höh. ska iaf gå ut och gå en sväng och få lite frisk luft senare. tänkte nog också ta och baka en liten kaka tror jag. får se vad det blir för ngn..


hejpåenstund..

Av mikaela - 21 oktober 2007 11:46

söndag idag. ska inte göra så mkt idag. men jag har lovat lillebror att kolla på hans innebandymatch så det ska jag iaf göra. annars så tror jag att det blir en promenad elr att jag tillochmed ökar farten så jag springer idag. får väl se hur det blir med det..


igår va det hockey. roligt. var mkt folk hos mig och bella, tycker jag iaf. men det gick bra.. hur som helst så åkte jag hem, åt lite middag och begav mig sedan till emil. såg som vanligt på en film haha, och denna gång blev det "just my luck", den var helt okej, men jag tror jag missade slutet på denna film också! ovanligt, not!  


8dagar..


jag vet, jag får inte tänka så. men jag gör det ändå.

jag vet, jag ska inte göra så. men jag vill det ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards