Alla inlägg under oktober 2007

Av mikaela - 19 oktober 2007 18:06

är hemma nu. hungrig och trött i väntan på middag.

mamma och pappa är och handlar nu, så jag får nog vänta ett tag till på maten. när jag är hungrig och trött på samma gång blir det inte så roligt.

jag blir arg då. sur och tvär tills jag får äta och sova. grinig helt enkelt.

förstår inte varför jag ska vara så trött för. sover tillräckligt tycker jag. men rätt så oregelbundet elr vad man ska säga. sover på olika tider varje kväll och kliver upp olika varje morgon. tror nog att jag måste ändra på det.


aja, när jag kom hem förut så blev jag rätt chockad. sara har legat i soffan/sängen i en vecka i sträck, och nu när jag kommer hem har hon klätt upp sig, sminkat sig osv! blev riktigt chockad. haha. hon har ju försökt att gå till skolan men det har slutat med samma resultat varje gång. hon blir hemma ist. får väl se om hon orkar sig till skolan på måndag ist.


och på måndag åker jag&patrik ner till stockholm för att hämta hem en bil till nån spelare i timrå. tenkerat elr hur det nu stavas. skulle stanna en sväng i gävle också.


nu vet jag iaf vad jag ska göra ikväll. blir en kväll med älsklingen(efter att han slutat jobba) och tv:n. orkar inte göra nå mer.. laaat är mitt namn!


 tänk va tiden går..
Av mikaela - 19 oktober 2007 15:27

fredag igen, veckorna går så fort fram även fast jag inte gör så mkt. hm konstigt. 


timrå vann igår. åh, jag blir så glad :P haha. nörden själv.

efter matchen tog jag en promenad till min älskling, gjorde inte allt för mkt, såg en film och somnade.. idag så har jag hunnit varit ute och kört lite, parkerat o så. är ju inte nån stjärna på det men.. får väl se...

nu sitter jag hos jenny på entre och håller på att lära mig systemet så jag kan börja jobba lite. lite svårt att lära sig allt på en gång men det ska nog gå bra.


imorgon är det hockeydags igen. står i shoppen med bella imorgon med :). sara blir borta lite längre.. men inte gör det ngt heller. bara knät blir bra så.. vet inte riktigt vad man ska hitta på annars i helgen. idag blir det lungt iaf, känner att jag nog bara ska se tv och sova.. så himla trött nu.


jaja, uppdaterar lite senare om jag har ngn ork.

hejs!

Av mikaela - 18 oktober 2007 15:04

är på ishallen nu, håller på att skriva min cv lite.. hoppas på att den blir bra bara. men jag har ett problem, har ingen bild att skicka med. antingen är det en festbild där man inte är så rak på elr är det ngt annat fel. blir tokig.


har varit ute och kört idag också, kommer förhoppningsvis bli bra det där också. det tror jocke iaf :).


plus att pappa kom hem 4inatt och hade varit på sjukhuset. dom va på nån arbetsresa med jobbet och då skulle han gå på toa och snubblade till så axeln åkte ur led. ovanligt att nånting ska hoppa ur led i vår familj. så typiskt. hur som helst så fick han åka ambulans till sjukhuset och sjuktransport hem. dom trodde att hans nyckelben också hade gått av men det hade det nog inte gjort. sjukstuga hemma hos oss nu vill jag lova..


ikväll så ska jag se hockeyn hos syrran igen :) blir kanon det.

ska åka till emil sen efter det också.


nu-hem

hejdå

Av mikaela - 17 oktober 2007 11:24

var ju och kollade på hockeyn hos syrran igår. åkte efter andra perioden, dom var ju inte allt för bra så.

när jag kom hem gick jag ut och gick en sväng.. väldigt skönt måste jag säga. går runt och tänker en massa bara, och ipoden på högsta volym tro jag, man hamnar i sin egen lilla värld. underbart!

när jag kom hem så kom min lilla sötknopp till mig, även fast han egentligen inte skulle det.. hih glaaad blev jag iaf :).


idag ska jag upp på ishallen igen. fortsätta grejja lite. sen ikväll blir det nog en prommis med anna :).


hejdåååå

Av mikaela - 16 oktober 2007 18:48

sitter hos storasyster nu, ska se hockeyn strax :). har varit upp en sväng på ishallen idag också, jag&sara förlorade vadet.. tyvärr. så det är bara att hitta på ngn bra present nu till Patrik. får väl se vad det blir.

blir nog lite bättre i shoppen nu iaf. har håll på att göra om lite osv.


jocke skulle baka en kaka förut, och han glömde bakpulvret. haha, kakan blev platt och luktade och smakade illa. så han fick göra en ny, men när han skulle börja skära i den så ville den inte riktigt hålla sig i form, haha. va rätt roligt tycker jag.


nu-hockey!

Av mikaela - 16 oktober 2007 08:32

   




 ja, lagfesten ja. det var ju den också. här var iaf 5 bilder sen den kvällen.

som bella sa;

det var inte värt att knäppa nå mer bilder än så här.


Av mikaela - 16 oktober 2007 08:22

sitter här nu, klockan är 8:22. vilket liv jag har. hm.

åkte hem när emil åkte till skolan. orkade inte sova kvar idag även fast jag är tröööttare än tröttast. så då hamnar jag här.


igår åkte vi upp till ramsele. emil skulle kika på bilen som hans pappa hade hittat på blocket. det visade sig vara en riktigt fin bil, så det blev ett köp.

en röd golf! oho. jag har hela tiden sagt till emil att han ska ha en golf, men han har alltid sagt; nej inte ska jag ha nån golf heller, jag ska ha en volvo!

men tro på tusan, det blev en golf ändå, och glad är jag :p haha. han också för den delen :). så nu lär han väl hålla på med bilen tills den går sönder. höh.


hämtade ut biljetterna till ladiesnight igår också, elr iaf två utav dom! vi får en tröja tillochmed. haha, tjusigt det. blir nog kanon..


idag är det tisdag, och vad ska jag hitta på?! jo, jag ska nog ut och köra lite biil. skulle vara kul tro jag. sen så ska jag nog se hockeyn ikväll. annars så.. hm ja, nån som har ngt förslag? orkar inte vara slav för sara så :p haha.


nu-tv:n och i hopp om att john blund kommer på besök en stund!

Av mikaela - 14 oktober 2007 18:37

ingen kan någonsin älska dig så som jag kan.

ingen kan någonsin ta din plats i mitt hjärta.

du är den som får mig att le då allt känns trist.

du är solen i mitt mörker.

du är mitt allt.


jagälskardig, emil.

Ovido - Quiz & Flashcards