Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av mikaela - 11 oktober 2007 20:18

är på hockeyn nu, står 1-1 tro ja! bella står här med mig ikväll! trevligttrevligt. fick panik för en stund sen, mitt i pausen tar kvittopappren slut, och jag får inte till det. visste inte vad jag skulle göra. men det ordnade sig till slut. när perioden var slut!. haha. men nu kan det inte bli så mkt mer fel tro ja. men så kankse jag inte ska säga, för då läre väl gå åt helvete ändå!


jaja, nu ska jag surra med bella lite! :)

Av mikaela - 11 oktober 2007 12:26

pappa ringde för ett tag sen, operationen är klar och den har gått bra, så nu kan jag pusta ut.

har också fått tag på 4biljetter till ladies night!! är så glad. nu kan man ju gå ändå. hih. sara kommer bli glad när hon vaknar upp och få höra det tro jag.

anna blev iaf överlycklig ;) hih.


cyklade nyss till shell också, lämnade igen filmen jag&anna hyrde igår. eftersom det inte gick att se slutet fick jag ett "tillgogokvitto", så nu har man en gratisfilm där att hyra! bra det tycker jag.


nu ska jag fortsätta försöka få tag i bella! hon vägrar svara!

Av mikaela - 11 oktober 2007 08:23

har nästan nyss varit och lämnat av lillebror på skolan. får ju leka "mamma" nu när mammsi och pappsi är uppe i ö-vik med sara. hon ligger nog på operationsbänken nu också. hua, tycker inte om att gå och vara orolig ja.. menmen, det går nog bra :).


igår var jag ju med anna. vi skulle tagit en prommis, men åkte ist och hyrde film och köpte massa gotta c(:, som vanligt :P haha. kanske lägger upp bilder senare. hyrde ju en film som sagt, den hackade typ hela slutet, så vi fick inte se ngt slut. och denna gång var jag ju vaken när filmen började lida mot sitt slut... haha. så typiskt!

efter att anna åkt så fick jag nöja mig med att ha två gosiga katter brevid mig. ingen älskling inatt :/. och i vanlig ordning kan jag inte sova.. och jag tänker nog inte gå och lägga mig nu heller.. det orkar jag inte, haha. för trött för att orka sova.. hmm..


hur som helst, idag är det hockey. och det innebär jobb. ikväll och på lördag ska inte sara stå med mig (eftersom hon blir invalid:P), så bella elr anna skulle stå med mig, lutar att det blir bella :). blir kanoners det!.


och imorgon är det laaaagfeeeeeest!


skriver nog en rad elr två lite senare med..

kramkram

Ovido - Quiz & Flashcards