Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av mikaela - 2 oktober 2007 14:38

nu har jag städat klart. så nu känns det nästan bra och gå in i rummet, hah.

saras katt torres gjorde sönder en ljuslykta för mig inatt också så det blev att ta upp lite glas osv.. jobbigt. älskar ju att tända ljus, blir så mysigt. tur bara att det inte var ngn stor han gjorde sönder.

 jag är så snäll idag också så jag tvättar!! det tycker jag är snällt gjort.. haha.


nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

kan ju alltid kolla vad sara gör, hejs.

Av mikaela - 2 oktober 2007 11:32

blev en ensam natt inatt. fick sova utan min älskling. första gången på väldigt länge. kunde verkligen inte sova. det är ju så tryggt att sova med han. menmen, efter mycker om och men så somnade jag. vaknade flera gånger och nästan letade han i sängen, heh. men ingen emil hittade jag.

min dubbelsäng kändes så mkt större än den brukar kännas. kankse är lite fjantig jag. men jag är ju så van att ha han där brevid mig varje natt så..


jaja, idag så är det träning. vi har ju börjat planera lite inför våran lagfest nästa helg också. kommer förhoppningsvis bli kanon!  

annars idag så blir det städning för hela slanten. otroligt roligt (observera ironin!!). efter träningen så ska jag vara med min älskling anna! och jag hoppas att emil också kommer så han sover med mig inatt. annars dör jag. hehe näerå men nästan iaf.


ska väl ta och börja städa nu så jag blir klar nån gång!

hejdååå.

Ovido - Quiz & Flashcards