Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av mikaela - 14 oktober 2007 18:37

ingen kan någonsin älska dig så som jag kan.

ingen kan någonsin ta din plats i mitt hjärta.

du är den som får mig att le då allt känns trist.

du är solen i mitt mörker.

du är mitt allt.


jagälskardig, emil.

Av mikaela - 14 oktober 2007 17:40

har nyss ätit middag, fläskfilé med potatisgratäng. mumma.

har varit en sväng på ikea med anna idag också, vi tänkte fördriva en söndag som denna med lite shopping och fika :). mysigt tycker jag. köpte mig lite smink idag. det behövdes verkligen. anna köpte lite flyttahemmifrån-grejer. dåligt sugen man blir då. hua..

ska snart ta en prommis och sen se en film med anna med. får se vad vi hyr för skit denna gång. blir jämt en dålig film när vi ska välja, även fast vi tycker att den verkar bra, hm haha.  


emil kommer sen ikväll också.. längtaar.


nu-betapet med lillebror!

Av mikaela - 14 oktober 2007 11:41

skrev inget igår. hade inte tid för det. kan ju berätta lite om helgen som varit. i fredags var det lagfest. blev inte riktigt som många hade tänkt sig tror jag. åkte hem och sov iaf. orkade inte vara kvar.. älsklingen sov med mig också. tror att vi väckte alla i huset :P bullerbuller när vi kommer hem. haha. hur som helst, igår vaknade vi, tog en dusch, sen var det bara att göra sig iordning för hockeyn.


efter hockeyn åkte jag bara hem och åt lite, sen bar det iväg till emil! myste på och så, laddade ner prison break, ÄNTLIGEN! oooh. såg tre avsnitt sen kom john blund på besök! och idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. emil jobbar så.. ska nog vara duktig och hjälpa till i köket, så det blir färdigt nån gång :P. (för er som inte vet det så gör vi om). jag kanske inte kan göra så mkt men, lite kan jag väl!


när vi kom ner i köket imorse så sa emils pappa att han hittat en bil till emil. eftersom alla bilar som han vill ha antingen är sålda, elr ngt fel på så tycker jag lite synd om honom. han skulle ju egentligen åka till uppsala igår och köpa en bil, men då ringer dom och säger att den är såld, även fast den var reserverad för emi. dålig stiiiil. menmen, nu blir jag glad ist, för det kankse blir en golf, hih. hoppashoppas!


ja, nu orkar jag inte skriva så mkt meeer, hejs

Ovido - Quiz & Flashcards