Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av mikaela - 12 oktober 2007 11:29

sitter och pratar med sarapara nu, hon försöker äta ngt. haha.
invaliden. tycker faktiskt synd om henne. dom har ju tagit bort en skruv i ena knät plus att dom flyttat hela musklefästet och skruvat fast det i det andra. jag tycker iaf inte att det låter som nån höjdare.

menmen, det blir ju bättre som tur är.


igår var det ju hockey. timrå vann med 3-2. bella var superduktig.
vi knäppte lite kort också. dom kommer lite längre ner.

bella ska stå med mig imorgon också. hih. blir kanon det.


efter hockeyn kom min älskling! ååh. mysis.

idag är det lagfest också, hoppas att det blir bra! ska käka pizza (men jag ska äta sallad, mmh), leka lite osv. sen senare på kvällen så lär det väl komma lite annat folk också. ska sova där med, i vårat omklädningsrum, hoppas att det inte luktar så mkt av alla skor osv..! får se om sara fixar mitt hår sen också, beror alldeles på hur ont hon har i benen, och om hon ens kan stå på benen en stund. men förhoppningsvis går det.



  


 


ja, det kan se ut så här ibland. höh.

nu ska jag kila en stund tror jag, hejs.

Ovido - Quiz & Flashcards