Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av mikaela - 10 oktober 2007 18:27

har varit på stan nu med anna, fick igen mina efterlängtade skor. sen så köpte jag en tröja på gina. men va lite osäker där som vanligt :P. haha. gick och fikade med sara,jennifer&frida också :). trevligttrevligt.

nu sitter jag och väntar på att anna ska komma hit bara, så ska vi hitta på ngt skojj! tror det lutar mot en prommis, men vi får se!


vill att min älskling ska komma och sova hos mig inatt med! hoppashoppas.

orkar inte sova själv. det blir ju en sån skillnad när man sover ensam om man jämt är van att ha han brevid. det tycker jag inte om!!


hoppas att det blir bra, annars blir jag tokig!

Av mikaela - 10 oktober 2007 10:27

blev träning igår. den sista på ett tag nu. iaf med fotbollen. nu är det uppehåll. vet inte riktigt hur länge men.. lär ju inte vara en vecka bara så.. spelade typ hela träningen, roger och fredrik va också med så det blev lite roligare! efter träningen fikade vi och pratade lite.


efter det åkte jag till syster och såg på hockeyn. timrå vann vilket är bra! och när hockeyn va slut åkte jag hem och väntade på att emil skulle komma och hämta upp mig :).


och nu är jag hemma igen, blir nog en tripp in till stan med ännis sen. måste hitta ngt nytt att ta på mig. får även mina skor idag, dom som varit på "lagning" .


sara åker ju upp till övik inatt också, nästa knä som ska opereras denna gång. och systerdotter julia opererades igår för ljumskbrock elr hur det stavas.. mkt sjukhus nu tycker jag...


nu-fix, hejdå!


Ovido - Quiz & Flashcards