Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av mikaela - 5 oktober 2007 19:02

när jag skulle gå upp och hämta torres i saras rum förut så säger jennifer;

satan va det luktar bajs. och när jag går fram till saras säng ser jag en klick med bajs! HAHA, torres var nog lite nödig och kunde inte hålla sig :P haha.

såå jädrans roligt, men fruktansvärt äckligt också, så nu luktar det skit i hela saras rum.



nu ska jag gå upp på rummet och göra mysigt innan älsklingen kommer! hih.


torres den äcklige ;). ->

men han kan vara rätt söt ibland med! höh.

Av mikaela - 5 oktober 2007 16:46

först måste jag grattulera min mamma som fyller år idag.

sen så får jag grattulera mig själv, bestämmde mig för typ en vecka sen att jag verkligen skulle ta tag i mitt körkort. jag gjorde teorin idag. och tro på tusan att jag klarade den! 56 poäng och därmed godkänd! känns riktigt bra.

tror nästan jag ska slita sönder boken, haha.


i helgen blir det jobb på hockeyn, sen sista fotbollsmatchen för säsongen.

avslutar på hemmaplan mot ope. får väl se hur det går. spelar faktist ingen roll hur det går. sen får man se vad som hittas på, ngt förslag?!


fick ett roligt samtal förut btw;


p; vart är du mikaela?!

jag; på bussen på väg hem, vadårå?

p; men du kan ju inte komma sent heller, jag är i kyrkan och väntar på dig!

jag; men jag åker snart förbi, jag hoppar av!


kanske inte lika roligt som det var enligt mig, hah. humor-noll!



Ovido - Quiz & Flashcards