Alla inlägg under oktober 2007

Av mikaela - 1 oktober 2007 16:39

är på ishallen nu. har gjort klart det som ska göras. tror jag iaf, det visar sig :). måste gå på toa också, för den som ville veta, haha. får vänta tills sara kommer. hon är väl snart här hoppas jag. hungrig är jag också, vill ha maat.


just ja, sara gick tillbaka med mina skor idag. jag fick inte några nya, ist ska dom laga dom.. kuuul. får dom nästa vecka. ska nog ta och köpa mig ett par nya, höh. vet inte hur jag ska göra med jackan jag köpte heller.. är lite osäker fortfarande.. jag tror jag lider av ångest! hjääääääääääääääälp mig..


längtar lite tills jag kommer hem sen, så jag få krama&pussa min älskling lite!


nu ska jag kila..

men om du är på hockeyn ikväll, glöm inte att komma förbi och säga hej!



Av mikaela - 1 oktober 2007 11:32

I'm feeling nervous
Trying to be so perfect
'Cause I know you're worth it, you're worth this


har nyss kommit hem från min älskling, ska iväg och jobba snart. blir en heldag på ishallen idag med. nästan en heldag iaf!

igår så var jag ju på ikea med isabell, hur trevligt som helst! måste ses igen snart! köpte iaf en ny tröja och ett skärp. men jag vet inte vad det har blivit med mig nu för tiden, jag får ångest när jag ska köpa ngt, även fast jag vill ha det blir jag tveksam när jag väl ska köpa det. knepigt tycker jag.. aja, efter att jag varit där med henne så åkte jag hem och åt mat.

sen så kom anna till mig, tog en prommis på typ två timmar, hyrde film och myste på! anna är bäääst, så ni vet, ingen slår henne.

och efter det åkte jag till emil :), såg en ny beck film, tro den va ny iaf.. men den va inge bra. haha.


ska nog vara saras hårmodell på onsdag med. om hon kunde bestämma sig för vad hon skulle göra med mig bara! men jag tro det blir så iaf. vill göra ngt roligt med mitt hår nu! har ju ändå utväxt fast jag färgade håret för bara ett tag sen. inte alls länge sen..


jaja, nu ska jag ring mitt hjärta!

saknar han redan ju..

Ovido - Quiz & Flashcards