Alla inlägg under oktober 2007

Av mikaela - 9 oktober 2007 11:30

fick precis reda på att det inte finns några biljetter kvar till ladies night. inte show-biljetter iaf. bara dom med mat, och dom går på 800kr och uppåt. kuuuuul liv. vi som skulle gå ju.. aja får se om det dyker upp några biljetter lite längre fram.. dom kan ju alltid komma med fler så..


:'(

Av mikaela - 9 oktober 2007 10:55

vaknade imorse av att emil skulle till skolan, sov ett tag till efter det. sen så klev jag upp och har typ nyss ätit frukost :). idag är det sista träningen innan uppehållet också. tro vi skulle göra ngt roligt. men får se om jag tränar eftersom att det är en informationskväll som jag&storasyster kankse ska på så.. men är mer sugen på att träna.


idag ska jag faktiskt ta och ta tag i mitt jobbletande också, måste ju ta och skaffa mig ett liv, haha. även fast det är skönt att bara gå hemma. jobbar ju ändå lite uppe på ishallen då det inte är hockey också så.. jag och emil vill ju flytta, så då går det inte att ligga på soffan bara. ska ta och fixa till cv;n och skicka ut den tro jag :). jag vet ju inte ens vad jag vill bli, så det är lite svårt att veta vad man vill ha för ngt jobb.. hua, tro säkert att jag kommer vara arbetslös tills jag är 45år.. menmen, smällar man få ta, haha. närå det ska nog gå bra!


nu ska jag ta och ringa och kolla om ännis är vaken :)

hejdåå!


Av mikaela - 8 oktober 2007 17:47

sometimes words are hard to find
i'm looking for that perfect line
to let you know you're always on my mind




 


Av mikaela - 8 oktober 2007 16:15

orkade aldrig skriva ngt efter matchen igår. hur som helst förlorade vi med 2-1. många förluster nu på slutet. och jag fick tipset att "sparka och spring micka!" , hm som om jag aldrig gjort det förut, det är det enda jag gjort i hela mitt liv, sparkat och sprungit, haha, kan inget annat :P. menmen. tyckte det va lite roligt iaf, tro jag visste va roger va på väg att säga till mig, så jag hann före han och säga det ^^.


efter matchen gjorde jag inte så mkt, åt lite mat, sen blev det tvtittande hela kvällen. var riktigt skönt! älsklingen kom och gjorde mig sällskap också! så mysig är han. finns inga ord för han! ååh.


idag har jag varit en sväng upp på ishallen för att lämna lite papper, och därefter blev det en tripp till careta med hjärtis för att kika på bilen, men den hade inte kommit, får väl hoppas på att den kommer imorgon ist. ser glöden i ögonen på emil :P han är så söt. sen idag vet jag inte vad jag ska göra, blir nog en prommis! vore bra.


och bella, det ordnade sig ju, ingen fara ;) 

fredag blir det lagfest också, kanon!


tjooooh!


Av mikaela - 7 oktober 2007 12:03

match nu snart. samling om 45..


ingen bio igår, blev hemmamys ist!  trevligt det också, brukar jämt bli så att vi stannar hemma även fast vi bestämmt att det skulle bli bio, hah.

såg på en film som va rätt bra iaf, men kommer inte ihåg vad den heter men ändå! minne=noll.. brabra, tro jag missade slutet på denna film också, som vanligt.


skriver kankse lite mer sen efter matchen.

nu-pepp!

Av mikaela - 6 oktober 2007 17:05

 

i miss my baby, han är bääst.

älskar han så himla mycket.

kan inte sluta prata elr tänka på han!

heeelt underbar..


Av mikaela - 6 oktober 2007 15:20

är på hockeyn och jobbar. dom ligger under med 1-0 för tillfället.. får väl hoppas på att dom vinner.


ikväll så blir det bio med hjärtis! hih. tro vi ska se supersugen. är faktiskt lite nyfiken på den filmen. efter det blir det väl inte så mkt, hem och ta det lungt bara :). match imorgon också ju så.


och på måndag köper nog emil en biiiil, hih. blir roligt! brum,brum. haha.



Av mikaela - 5 oktober 2007 19:02

när jag skulle gå upp och hämta torres i saras rum förut så säger jennifer;

satan va det luktar bajs. och när jag går fram till saras säng ser jag en klick med bajs! HAHA, torres var nog lite nödig och kunde inte hålla sig :P haha.

såå jädrans roligt, men fruktansvärt äckligt också, så nu luktar det skit i hela saras rum.



nu ska jag gå upp på rummet och göra mysigt innan älsklingen kommer! hih.


torres den äcklige ;). ->

men han kan vara rätt söt ibland med! höh.

Ovido - Quiz & Flashcards