Alla inlägg den 7 december 2007

Av mikaela - 7 december 2007 15:23

glömde även att berätta att jag höll på köra över en stackars ekorre imorse, när vi var på väg hem till mig satt jag och sa till emil:

men gud tänk om han blir överkörd när han inte vet vart han ska nånstanns, (den sprang alltså runt runt och visste inte vart den skulle ta vägen) och helt plötsligt så när vi åker förbi han så är han under bilen. och tacka gudarna för att han överlevde. skulle inte kunna leva med en ekorres liv på mitt samvete, haha!


nu blir det jobb i birsta dom sista timmarna!

tjohejs ´

Av mikaela - 7 december 2007 12:25

är nu på jobbet. är rätt så hungrig så jag längtar tills maten kommer.

missade träningen igår också. känner mig så stressad hela tiden. skulle nätt och jämt hunnit hem igår så skulle jag iväg. ingen mat i magen och träna på det, blir inge bra det. får bara ont i magen på sånt. hua. men det är ju bara nu fram till jul som det kommer bli lite stressigt osv. det ska nog gå bra. vill inte komma så lång efter med bollen bara.


hur som helst, fredag idag. skönt skulle jag egentligen tycka, men nu är klockan halv 1 och jag har 7och en halv timme kvar av min arbetsdag. ska inte klaga, jobba är bra! hah.


i helgen blir det jobb,jobb och få se nu, jo jobb. ska försöka klämma in lite annat också. men lär nog vara för trött för det. men vi får se.


nu ska jag fortsätta jobba!

hejsi..

Av mikaela - 7 december 2007 11:19

ååh, blir så tokig.

orkar snart inge mer.

Ovido - Quiz & Flashcards