Alla inlägg den 24 mars 2008

Av mikaela - 24 mars 2008 20:27

timrå leder nu med 4-2.. hoppas det håller i sig.

HEJJA HEJJA!


sara visade mig denna fina låt.. mmh! tänkte dela med mig av den..


Av mikaela - 24 mars 2008 18:55

nu är det hockeydags igen, HV71 står på andra sidan denna gång. får hoppas att dom slår ut dom. har haft rätt så mycket folk nu innan så.. lär väl bli mer sen.


började iaf dagen med att vakna upp vid min älsklings sida. ville egentligen bara ligga kvar hela dagen lång, men så blev det ju såklart inte. åkte hem och bytte om för träning. två timmar på västhagen väntade. kalltkallt, blev väl varmt då träningen va slut. hah. efter träningen åkte vi hem, jag och sara alltså. duschade och åkte sedan in på birsta en sväng för att köpa en present till vår lilla prinsessa som fyller 5 år idag :). blev en fiin klänning. därefter blev det stress hem, åt mat, sen bort till julia för att säga grattis osv innan jag började här..


ikväll efter hockeyn så ska jag åka hem till baby, bada och mysa bara. och imorgon blir det en låååång sovmorgon. slödag imorgon röstar jag för!


nej nu ska jag kika på hockey!

GO TIMRÅ!!


Ovido - Quiz & Flashcards