Alla inlägg under mars 2008

Av mikaela - 18 mars 2008 16:31

jahapp, timrå förlorade igår. kul att man åkte dit upp då, haha. näerå men det va roligt :). trevliga girls det där! hoppas bara dom tar modo ikväll nu, dom behöver inte göra det så väldans spännande.


hur som helst, idag så har det verkligen varit en deppig dag. dels för att jag fortfarande va trött efter resan hem igår. och sen dels för att man fick en sån uppiggande nyhet när jag kom innanför dörren imorse, farmor, farmor, älskade farmor. världens bästa människa, den starkaste som finns, elr ja fanns :'( har nu somnat in.. ååh...


annars idag så har jag bara varit med emil osv. men nu har han åkt och jobbat.. vill inte göra så mycket just nu. är inte på världens bästa humör. sen ikväll så är det möte med laget igen med.. och därefter blir det att glo hockey, GO TIMRÅ!!!. sen till darling!


aja, ska gå och göra ngt nu innan mötet.

hejdååååå..


if you find her, tell her that I love her



Av mikaela - 17 mars 2008 13:58

idag ska vi (jag, anna, sara, jennifer och amanda) åka upp till ö-vik för att se timrå-matchen. förhoppninsvis så vinner dom den här också! ska bli najs.


ja, helgen har iaf varit bra, det har varit jobb, bio, fotboll och en massa mys. helt okej helg faktiskt! hih. och idag så har jag jobbat litegrann, gick rätt okej.


nu har jag inte riktigt tid att sitta här, måste göra mig klaaar.

tjohejs,


skriver nog inge mer idag, åker nog direkt till baby efter matchen så.. :)


Av mikaela - 14 mars 2008 13:34

har nyss varit en sväng på ikea med mamma och syster. köpte inget, men vi kollade på en resa! :D. blir kanske teneriffa om två veckor, vi ska bestämma oss tills imorgon. får väl se vad som händer. ska väl inte hoppas på för mycket.


nu snart så ska jag åka upp och hämta jullan på dagis :). annars idag vet jag inte vad som händer, emil är ju uppe i h-sand och grejjar lite med tattoon så. får se när han kommer hem igen..


 jaja, hörs sen!



ps, sorry w att jag inte uppdaterade igår! hah!

ds.

Av mikaela - 13 mars 2008 13:44

jahaja, då var min jobbvecka slut för denna gång. är ledig imorgon så. skönt det. imorse så vaknade jag av en gosig e, vid 6 åkte han till vemdalen med skolan. kommer hem ikväll nån gång. jag orkade inte kliva upp då så jag sov vidare. klockan ringde väl vid halv 8, tänkte kliva upp och göra mig klar osv men det resulterade i att jag klev upp en timme efter, fick stressa lite. först hem en sväng, sen ner på jobbet. men det gick ju..


nu sitter jag framför denna dumburk, ska ta och hoppa in i duschen strax. sen krypa ner i sängen och mysa.. ja med mig själv. får väl försöka tvinga med mig en katt elr två. det ordnar sig. och ikväll väntas träning.


updt senare..

Av mikaela - 12 mars 2008 17:34

ingenting blev som planerat idag. hämtade aldrig emil på skolan, utan jag var hemma och städade lite ist. sen har jag inte sovit, TRÖTTÖGA nu vill jag lova. var även planerat att jag skulle åkt till emil efter maten för att sedan va där osv. men, ist så ska jag snart hämta upp honom och åka upp till kovland för att hämta lite grejer, och därefter hem för att vara barnvakt åt lillebror medans mammsi, pappsi och jennf är på bio. kuuuul. tur att emil ville vara här med mig :). inte så roligt att veta kankse, men.. det känns skönt att skriva av sig lite.


pratade även en sväng med patrik förut, han ska boka biljetter till oss på måndag, så det blir ö-vik :D. hih, ska bli skojs.


innan morgonen kommer
ska jag vända alla kappor tillbaka
och lita mer på min kraft
ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haft




Av mikaela - 12 mars 2008 14:27

waha, trött nu. blev sent igår. hemma vid kvart över 11 så.. inatt så hade jag iaf en dröm som va skitknepig, måste erkänna att jag vaknade och storbölade. tur jag hade emil där som tröst. uffa, inge roligt. men jag tänker iaf inte berätta vad jag drömmde. och när jag väl somnat om så blev det en skitbra dröm ist, tvärtom alltså.. hm, konstigt det där tycker jag. menmen.


idag så har jag jobbat. gick väl bra, lite trist väder bara. man blir så trött och deppig. ska åka och hämta emil på skolan snart, så efter det blir det väl bara hem och mysa, dra täcket över huvudet och sova en stund. se en movie osv, mysigt det när det regnar. och ingen träning har vi idag heller, lite skönt måste jag säga. laget spelade ju match igår, mötte lucksta. tror det blev 1-1, rätta mig om jag har fel! 


ja, sen då?! vad kan jag mer skriva i detta inlägg. hmpf. jo på måndag blir det nog ö-vik och se timrå spöa skiten ur modo! (förhoppningsvis!!)


h e j p å e n s t u n d !



Av mikaela - 11 mars 2008 22:29


WIHOOO TIMRÅ VANN! 

Av mikaela - 11 mars 2008 21:29

timrå ligger under nu med 1-2 så vi får hoppas att dom tar igen det här och vinner nu. och just nu spelar fotbollslaget match med, mot lucksta. hoppas där också att dom vinner.


efter det här så ska jag bara hämta upp emil, sen åka hem och se en film och låta john blund komma på besök. trött som en ja vet inte vad.


over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards