Alla inlägg den 21 september 2007

Av mikaela - 21 september 2007 16:00

en trött människa,

en less människa,

en jobbig människa,

en lat människa,

en äcklig människa,

just en sån människa känner jag att jag är nu..


haha va negativ jag är nu..

men jag har bestämmt mig för att jag ska ta tag i mitt liv, börja ett nytt liv. ett sundare liv! ska ge allt för att komma i rätt form. jag ska inte ge vika. förhoppningsvis håller det längre än vad det burkar göra (en vecka! det var mitt rekord :O!). kankse kommer in i rätt form med humöret då också.. slipper hoppa upp och ner hela tiden. nej men från och med nu, precis nu, 16.03 från nu och framåt så ska jag bli en bättre människa!


bring me some luck!


Av mikaela - 21 september 2007 10:58

blev stan igår. lämnade in ringarna, så nu är vi utan dom i en vecka.. känns så himla tomt :P. blev ingen rolig räkning iaf.. men den skulle ju komma förr elr senare så :). nu är det gjort!.

 

skulle ju även köpa mig ett par skor. men SÅKLART finns inte min storlek kvar.. får gå på jakt efter ett par andra ist :P. efter stan åkte vi hem till emil en stund, och därefter hem till mig och soov. såg på en sjuk film innan vi somnade också.. kom inte ihåg vad den hette, men bra va den :P. haha.



idag är det fredag, och det är helg igen. tiden går snabbt. lite för snabbt ibland. ikväll är det träning. sen vet jag inte vad man ska hitta på. imorgon blir det nog bio! länge sen nu. sen söndag är det match. får se idag om man ska spela elr inte :).


hejpåenstund´


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards