Alla inlägg den 17 september 2007

Av mikaela - 17 september 2007 14:27

helgen är nu slut. blev inte riktigt som planerat men ändå. i fredags så blev det ju massa mys med anna&johanna. sen i lördags så blev det utgång. utgång som jag inte vill kalla för utgång. skulle ju på stadshuset och kolla på mange, men dom va stenhård på att ta leg, så icke. vi begav oss iaf vidare på stan.. gick runt lite. tyckte att det var dött överallt. sen så kom älsklingen in till stan också, efter ett tag så åkte vi hem.. döötrist kväll ute iaf. det var trevligare hos anna :). igår så blev det en mysdag, såg på film hela dan, badade badkar osv. riktigt mysigt.


idag blir det träning, det vill säga om mitt skavsår håller. blöder ju därifrån nu så :/. annars blir det väl som vanligt inge mer. ska inte jobba förens på onsdag så. tro iaf att jag ska söka mig ett nytt jobb. det verkar ju ändå okej, men jag jobbade i måndags, sen så har jag väntat till nu på onsdag. ja, jag vet inte ja. det kanske ska vara så? plus att jag bara jobbat ngn timme då.. strunt samma.


nu ska jag gosa med katterna!

hejdå.


vad hände? jag fattar nada..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards