Alla inlägg den 19 september 2007

Av mikaela - 19 september 2007 15:49

fick ett sms imorse av brorsan och han skrev att han va med på bild i expressen igår. har suttit och letat bilden på internet nu ett tag och har äntligen hittat den. vill ju ha bilden på datorn också. haha, han står där med ett ölglas i handen och brevid honom så står stadsministern och maud olofsson. det är så himla typiskt att det är just han också som ska göra ngt sånt. kulkul. kändisfester osv är ju hans specialitet :). blir lite avundsjuk ibland.. inte kanske för att jag vill festa med stadsministern elr så.. men det finns ju andra :P haha.

saknar min bror iaf! tro att jag måste åka och hälsa på han ngt! big miss.


nu väntar mat, och sen träning!

hejdååå!


har laddat upp lite mer bilder på pixbox nu också, men mer kommer snart tro ja! om jag orkar :). 

Av mikaela - 19 september 2007 11:51

Idag är det bara du och jag
Idag är det bara vi två
Du är min
Och jag är din
Och kärleken förde oss samman

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards